וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Top Solutions תייצג את פעילות Open Text בישראל

רפאל פוגל

31.12.2006 / 13:03

את החברה החדשה יקימו האחים לבנטר (בעלי סיסטמטיקס), אלדד בר-אדון (one1) וגלעד הר עוז



האחים יואב ועודד לבנטר (בעלי חברת סיסטמטיקס), אלדד בר-אדון וגלעד הר עוז הקימו את חברת Top Solutions שתייצג בישראל את חברת התוכנה Open Text - מובילה עולמית בתחום ה-ECM (ניהול תוכן ארגוני) עם המוצר OpenText eDocs (שנקרא בעבר Hummingbird DM). למוצר יש כיום כ-40 לקוחות בישראל.



פעילות Open Text, שטופלה עד היום בסיסטמטיקס, תרוכז בידי TopSolutions.אלדד בר אדון יכהן כיו"ר פעיל של החברה, וגלעד הר עוז יהיה מנכ"ל TopSolutions. הבעלות על החברה תתחלק בין השותפים להקמתה.



גלעד הר עוז שימש בשלוש השנים האחרונות כמנהל מכירות אזורי בישראל ובאירופה בחברת אודיוקודס. לפני כן שימש כמנהל פעילות ישראל בחברת פנורמה, וכמנהל מגזר טלקום ותשתיות באורקל ישראל.



גלעד הר עוז אומר כי בכוונת Top Solutions להרחיב שימוש במוצרי Open Text ולייצג ולשווק בישראל קווים נוספים של מוצרי תוכנה, והיא נמצאת במו"מ עם מספר חברות עולמיות.



חברת HummingBird נקנתה לפני מספר חודשים על ידי Open Text, ומחזור המכירות המשולב של החברות הנו מעל ל-600 מיליון דולר.



Open Text היא הספקית העצמאית הגדולה בעולם של תוכנות ניהול תוכן ארגוני (ECM). פתרונות החברה מנהלים מידע מכל הסוגים של עסקים, תחומים ודרישות ציות לתקנות חוקיות בחברות הגדולות בעולם. Open Text תומכת בקרוב ל-46,000 לקוחות ומיליוני משתמשים ב-114 מדינות ו-12 שפות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully