וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקסטון השלימה הגיוס בדפי זהב

רם דגן

31.12.2006 / 14:56

קרן ההשקעות הפרטית גייסה כ-25 מיליון דולר בתמורה להנפקה של 25%. הכסף יושקע בדפי זהב

קרן ההשקעות הפרטית, מרקסטון, השלימה בימים האחרונים את הגיוס הראשון בדפי זהב. הקרן גייסה מגופים מוסדיים מקומיים כ-25 מיליון דולר, בתמורה להנפקה של 25%. ההנפקה משקפת שווי של כ-100 מיליון דולר לדפי זהב - קרוב לשווי בו נרכשה מחברת עורק של מוריס קאהן. הכסף שגויס יושקע בדפי זהב.

מרקסטון רכשה את דפי זהב לפני שנתיים לפי שווי של כ-100 מיליון דולר. הקרן שילמה מכיסה 50 מיליון דולר והשלימה את היתרה באמצעות הלוואה בת 50 מיליון דולר שלקחה דפי זהב עצמה, מיד לאחר שהועברה הבעלות לידי קרן ההשקעות. בניגוד למרקסטון, המשקיעים המוסדיים נכנסים לחברה שיש לה כבר חוב של 50 מיליון דולר, מה שמשקף למעשה רווח על הנייר של כ-100% על ההשקעה שביצעה הקרן.

דפי זהב היא ההשקעה הראשונה של קרן מרקסטון שמנוהלת על ידי רון לובש ואמיר קס. מאז נרכשה דפי זהב, היא עברה סדרה של שינויים. בין השינויים נכללו שיפור של יחסים פיננסיים (EBITDA) וסדרת רכישות בתחום האינטרנט. רכישות אלה הרחיבו את פעילות האונליין, הנחשבת למנוע הצמיחה העיקרי של החברה. לאחר הכנסת השותפים המוסדיים, השלב הבא של מרקסטון יהיה הנפקתה של דפי זהב בבורסת תל אביב, במהלך השנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully