וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

bmby תנהל תהליכי מחשוב לפרויקט נדל"ן בהונגריה תמורת כ-1.3 מיליון דולר

ליאור הנר

31.12.2006 / 13:26

הפרויקט ינוהל מרחוק באמצעות מערכת השליטה והבינה העסקית של bmby ו-BMM הישראליות



חברת bmby נבחרה לנהל את מחשובו של פרויקט נדל"ן אירופי גדול בהיקף של 400 אלף מ"ר למגורים ומסחר בבודפשט הונגריה, על גדות הדנובה. פרויקט הנדל"ן מוקם על ידי קבוצה בינלאומית, השייכת למשקיעים ישראלים, אירים, אנגלים והונגרים. הפרויקט יכלול 2,000 דירות ו-150 אלף מ"ר שטחי מסחר ומשרדים בהיקף של למעלה מ-1.3 מיליארד דולר.



לדברי החברה הפרויקט כולל הקמת מערכת שליטה על כל חלקי חברת הבנייה. bmby תקים את הפרויקט בשיתוף עם חברת BMM הישראלית, המספקת מערכות ניהול תהליכים, ובשילוב מערכות של SAP ומיקרוסופט.



מנכ"ל bmby, מרק זאבי, מסר כי שיווק הפרויקט יחל במארס 2007. הפרויקט מתוכנן לתקופה של שבע שנים ובחברה כבר נערכים להעסיק 10 עובדים חדשים שיתרכזו בעיקר בפרויקט ההונגרי ובפרויקטים נוספים ברחבי אירופה. בפרויקט תוטמע מערכת בינה עסקית (BI) שתאפשר ניהול מרחוק כולל תחומים של בקרה תקציבית, סיכונים, מלאי ומדדי שיווק, ביצוע וכו'. בהמשך, המערכת תאפשר גם את הניהול השוטף של השכירויות ושטחי המסחר של הפרויקט.



bmby נוסדה על ידי זאבי ב-2004 ומעסיקה 21 עובדים במרכז פיתוח ביוקנעם. לאחרונה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם SAP לפיתוח מודולים המותאמים לפרויקטי נדל"ן שישתלבו במערכות התוכנה של SAP. בנוסף לאינטגרציה של מערכות תוכנה לניהול, שיתפה החברה פעולה עם אתרי נדל"ן - כמו מדס, זיפזופ, start ,nadlanplus ו-mydira כדי לאפשר לגולשים לקבל גישה למאגר עסקות נדל"ן שהתבצעו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully