וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשאתה חש בן דוד של אלוהים - צריך לפנות הדרך"

ערן גבאי

31.12.2006 / 14:27

כך אמר מנכ"ל פרטנר בטקס פרידה מתפקידו. המחליף, דוד אבנר: "פרטנר תהפוך לחברת התקשורת המובילה בארץ"

"כשמנהל מרגיש שהוא בן דוד של אלוהים - זה הזמן לפנות את הדרך", כך אמר מנכ"ל היוצא, עמיקם כהן, באירוע החלפת המנכ"לים שהתקיים בבית פוד ארט בתל אביב ביום חמישי האחרון. הנהלת פרטנר, הדירקטוריון ומנהלי אגפים הודו ביום חמישי לכהן על 9 שנים שבהם הוביל את פרטנר להישגי שיא בענף הסלולר, וחגגו את כניסתו של דוד אבנר לתפקיד מנכ"ל פרטנר החדש.

לא מעט אנשים ראו בתמיהה את החפיפה הארוכה בין כהן ואבנר, שנמשכה כשנה וחצי, אבל כשרואים את הכבוד וההערכה ההדדית בין השניים, וכן את החשיבות שמייחסים בפרטנר לעמדת המנכ"ל, מבינים חלק מהסיבות להצלחה של פרטנר. העברת השרביט בין כהן ואבנר ביום חמישי הוסיפה הרבה כבוד לתרבות הארגונית של פרטנר.

השניים לא החביאו את העובדה שהשנה וחצי האחרונה לא עברה חלק, והיו נושאים שבהם כהן ואבנר לא ראו עין בעין, ואף נדרשו לסיועו של ידיד מגשר, גדי ברייר.

כהן אמר, כי "אין להרבה אנשים את הזכות והתענוג לעזוב את התפקיד כמו שאני עוזב את התפקיד. השנה ה-9 של פרטנר היתה השנה הטובה ביותר והמסלול נראה כתום גם בשנה הבאה ועוד שנתיים. במקום לשבת על זרי הדפנה אני מחליט ללכת. מנהל צריך לדעת מתי לפרוש. לדעת מתי זו חוכמה גדולה. 5 דקות לפני שנעלם הרעב והדם בעיניים - אחרת זה רע לחברה ורע לך".

כהן נזכר בימים של הקמת החברה, "אף אחד לא נתן לחברה הזו סיכוי. בעלי המניות הישראלים התמוטטו בתחילת הדרך כשראו את התקציב עם שורת הפסד של מיליארד דולר. כולם טענו שאין דרך להבריא את החברה. זה לא סיפור פשוט , המוניטין שלך על הכף, ימים לא פשוטים. עברנו גם את זה".

"רק השמים הם הגבול"

לכהן היה ברור ב-1998, שאין לו זמן לבזבז, "ביום שהחלטתי על הקמת הנהלה, תוך 3 ימים קמה הנהלה מהטובות שיש, תוך 6 חודשים החברה התחילה לתפקד". באשר לעתידו, אמר כהן כי "אני עוזב אחרי 9 שנים, בוחן אופציות, טרם החלטתי סופית".

דוד אבנר אמר כי "אני נכנס לחברה שיכולה ללמד את כל העולם מה אנשים טובים יכולים לעשות. כל דור ניצב על כתפיו של קודמו, ולכן יכול לראות רחוק יותר. אני הייתי בר מזל להחליף את עמיקם כהן, שייסד את החברה המדהימה הזאת, ומעל כתפיו הגבוהות אני יכול להרחיק ראות. מן הפסגה שבה פרטנר נמצאת, כחברה הסלולרית המובילה בישראל, אנחנו כבר יכולים לראות פסגות נוספות. חזונה של החברה הוא להוביל את שוק התקשורת האישית בישראל. פרטנר כיום היא חברת הסלולר המובילה בישראל. בשנים הקרובות אני מתכוון להפוך אותה לחברת התקשורת המובילה בישראל".

בסוף האירוע העניק כהן לאבנר דגם של מטוס המסמל ש"רק השמים הם הגבול". דוד אבנר ידוע כטייס וכחובב טיסה. אבנר העניק לכהן ציוד לטיפוס הרים כסמל לכך שכהן מחפש אתגרים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully