וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל שטיינהארט ויורק קפיטל בין המשקיעים בקרן השקעות חדשה - KCS

אורה קורן

31.12.2006 / 14:38

הקרן, שמגייסת 150 מיליון דולר, תנוהל על ידי גלעד שביט ותתחרה בהשקעות מול פימי, טנא וסקאי



אתמול השלימה קרן ההשקעות החדשה KCS פרייווט אקוויטי גיוס של 60 מיליון דולר, מתוך 150 מיליון דולר שבכוונתה לגייס. בין המשקיעים הבולטים בקרן - השותפים היוצאים מבנק הפועלים, שטיינהארט ושוסטרמן וקרן קפיטל יורק שרכשה באחרונה את פסגות.



המשקיעים מייקל שטיינהארט וסטייסי שוסטרמן, שבבעלותה תאגיד אנרגיה אמריקאי, מכהנים גם בוועדה המייעצת של הקרן לצד אפרים הלוי, לשעבר ראש המוסד, מרק לנדאו, בעלי חברת ההשקעות האירופית אולימפיה קפיטל ומיקי פדרמן, בעלי חברת אלביט.



את הקמת הקרן יזמה KCS קפיטל האמריקאית. ג'יי פומרנץ, אחד השותפים בה אמר, כי חברות ישראליות רבות יוכלו להיעזר בקשרים של מנהלי הקבוצה להרחבת פעילותן בחו"ל. הקרן המוקמת בישראל תשקיע בחברות ריאליות, בינוניות ורווחיות. "נתחרה בקרנות כמו פימי, סקאי וטנא", אמר מנהל הקרן, גלעד שביט.



יחד עם שביט ינהלו את הקרן גלעד הלוי, בנו של אפרים הלוי ואורי עינן. "היכולת שלנו להשתמש בקשרים של הוועדה המייעצת לפתוח דלתות בארצות הברית לחברות שנשקיע בהן היא היתרון היחסי שלנו מול קרנות אחרות", הוסיף שביט.



הקרן משלימה בימים אלה מגעים להשקעה באחת החברות הישראליות. בד בבד מתנהלים מגעים להשלמת הגיוס מול משקיעים אמריקאים ומשקיעים מוסדיים מישראל. הקרן מתכוונת להשקיע בחמש השנים הקרובות בכ-15 חברות ישראליות סכום של 10 מיליון ו-20 מיליון דולר בכל השקעה, לפני הלוואה בנקאית.


‏ הקרן שמגייסת 150 מיליון דולר תנוהל על ידי גלעד שביט ותתחרה בהשקעות מול פימי, טנא וסקאי מאת אורה קורן אתמול השלימה קרן ההשקעות החדשה KCS פרייווט אקוויטי גיוס של 60 מיליון דולר מתוך 150 מיליון דולר שבכוונתה לגייס. בין המשקיעים הבולטים בקרן ו השותפים היוצאים מבנק הפועלים, שטיינהארט ושוסטרמן וקרן קפיטל יורק שרכשה באחרונה את פסגות. המשקיעים מייקל שטיינהארט וסטייסי שוסטרמן שבבעלותה תאגיד אנרגיה אמריקאי מכהנים גם בועדה המייעצת של הקרן לצד אפרים הלוי, לשעבר ראש המוסד, מרק לנדאו, בעלי חברת ההשקעות האירופית אולימפיה קפיטל ומיקי פדרמן בעלי חברת אלביט. את הקמת הקרן יזמה KCS קפיטל האמריקאית. ג'יי פומרנץ, אחד השותפים בה אמר, כי חברות ישראיות רבות יוכלו להיעזק בקשרים של מנהלי הקבוצה להרחבת פעילותן בחו"ל. הקרן המוקמת בישראל תשקיע בחברות ריאליות, בינוניות ורווחיות. "נתחרה בקרנות כמו פימי, סקאי וטנא", אמר מנהל הקרן, גלעד שביט. יחד איתו ינהלו את הקרן גלעד הלוי, בנו של אפרים הלוי ואורי עינן. "היכולת שלנו להשתמש בקשרים של הועדה המייעצת לפתוח דלתות בארצות הברית לחברות שנשקיע בהן היא היתרון היחסי שלנו מול קרנות אחרות", הוסיף. הקרן משלימה בימים אלה מגעים להשקעה באחת החברות הישראליות. בד בבד מתנהלים מגעים להשלמת הגיוס מול משקיעים אמריקאים ומשקיעים מוסדיים מישראל. הקרן מתכוונת להשקיע בחמש השנים הקרובות בכ15 חברות ישראליות סכום של 01 ו20 מיליון דולר בכל השקעה, לפני הלוואה בנקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully