וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנזי-סרג' גייסה 1.7 מיליון דולר ומתכוננת לניסוי המשלב בין מוצריה

גיא גרימלנד

31.12.2006 / 14:56

הגיוס בוצע מקבוצת משקיעים פיננסיים פרטיים לפי שווי של 7 מיליון דולר



חברת אנזי-סרג' (EnzySurge) השלימה סבב גיוס בהיקף של 1.7 מיליון דולר, לפי שווי חברה של 7 מיליון דולר. הגיוס בוצע מקבוצת משקיעים פיננסיים פרטיים, אשר חלקם כבר השקיעו בעבר באנזי-סרג'. עד כה גייסה החברה 2 מיליון דולר בשני סבבי גיוס קודמים. הגיוס הנוכחי מיועד לבחינת שילוב שני המוצרים הראשונים שפיתחה בניסוי קליני רב מרכזי.



אנזי-סרג' השלימה בשנה האחרונה פיתוח מוצר חדש - ה-DermaStream - התקן המיועד להזרמה יעילה של תמיסות טיפוליות לטיפול בפצעים כרוניים קשי ריפוי, דוגמת כיבים ורידיים וכיבים ברגל הסוכרתית. ההתקן קיבל את אישור ה-FDA לשיווקו בארה"ב ואת אישור משרד הבריאות לשיווק בישראל. לדברי מנכ"ל החברה, ד"ר אלון ליבוביץ, ניסוי קליני ראשון להדגמת בטיחות השימוש בהתקן הסתיים לאחרונה בהצלחה.



במקביל, השלימה החברה לאחרונה את פיתוחה של תמיסה טיפולית חדשה - EnzyStream - להטריית פצעים כרוניים. החברה אף סיימה את הליכי הוכחת בטיחותה ויעילותה של התמיסה בניסויים פרה-קליניים, מעבר לייצור תעשייתי ובחינת זמן חיי מדף למוצר. החברה נערכת להפעלה קרובה של ניסוי קליני רב מרכזי לבחינת בטיחות ויעילות של השילוב של DermaStream ו-EnzyStream להטריית פצעים כרוניים ברגליים.



הטכנולוגיה שמפתחת אנזי-סרג' מציעה לרופא המטפל פלטפורמה טיפולית בפצע הכרוני לאורך כל שלבי הטיפול בו - סילוק רקמה נמקית, טיפול בזיהומים ועידוד הסגירה והריפוי המלא, כאשר לכל שלב בטיפול מותאמת תמיסה טיפולית ייעודית המוזרמת באמצעות התקן ה-DermaStream. תמיסות טיפוליות לחיטוי הפצע וסגירתו נמצאות בתהליך פיתוח.



הטכנולוגיה של החברה מורכבת למעשה משני מוצרים שונים ומשלימים. בראש ובראשונה היא עוסקת בשטיפה מתמשכת של פצעים כרוניים באמצעות ההתקן המיוחד (DermaStream) המיועד לשטיפה. מלבד השטיפה, ההתקן יוצר לחץ שלילי המסייע בטיפול הפצע. המוצר השני הוא תמיסה שמיועדת לטיפול בפצע (EnzyStream). היא מוזרמת דרך התקן שפיתחה החברה. התמיסה נמצאת בשלב זה בתהליכים ניסויים, אך ד"ר ליבוביץ צופה שגם היא תקבל את אישור ה-FDA בקרוב. כבר היום היא מסוגלת לתת מענה על ידי חבישה והזרמת תמיסות אחרות.



חברת אנזי-סרג' הוקמה בשנת 2001 על ידי חברת רמות שליד אוניברסיטת ת"א, ביוזמת פרופ' עמיחי פרימן, המנהל את פעילותה המחקרית של החברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully