וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן צבי: "ישראלי" ייצא לאור כרגיל תחת ניהול הירש מדיה

רוני קורן-דינר

31.12.2006 / 15:49

מוקדם יותר הגיעו למשרדי העיתון נציגי חברת מחשבים ואספו ציוד שלא שולם עבורו



החינמון "ישראלי" הודפס הבוקר במימון מלא של חברת הירש מדיה, לאחר שקבוצת ניוזקו שבבעלות שלדון אדלסון, הודיעה בשבוע שעבר שהיא מתנערת מכל ההסכמים שלה עם הירש מדיה להמשך מימון העיתון. ניוזקו טוענת כי הירש מדיה לא שיתפה פעולה עם המנהל המיוחד שמונה לה בהוראת בית המשפט והיא צפויה להגיש לביהמ"ש כתב תביעה מתוקן בימים הקרובים.



"למרות הקשיים שנגרמו וייגרמו עקב מעשיו של אדלסון, תמשיך הירש מדיה לקיים את העיתון ותעשה כל מאמץ כך שהחברה תקיים התחייבויותיה לעובדים ולספקים", נמסר משלמה בן צבי, בעלי הירש מדיה, המוציאה לאור גם את "מקור ראשון" ו"הצופה". "החברה השקיעה כספים רבים בעיתון בהיקף של מיליוני שקלים ואין בכוונתה לתת לעיתון לרדת לטמיון", הוסיף. עוד נמסר כי בימים הקרובים תערוך החברה בירור עם הספקים "כדי לבחון אלו חובות השאיר אדלסון, במטרה להגיע להסכמות איתם שיאפשרו המשך סדיר של פעילות העיתון".



היום הגיעו לחברה נציגי חברת מחשבים, ואספו מחשבים חדשים שהוזמנו אך לא שולם עבורם, ככל הנראה בשל חששו של הספק כי החברה הנמצאת בעיצומו של סכסוך בין הבעלים לא תעמוד בחובה. בתגובה לדברים נמסר מהירש מדיה כי "טרם חזרתה של הירש מדיה לניהול 'ישראלי' ביום חמישי האחרון, הגיעה חברת מחשבים שסיפקה לישראלי ציוד שהוזמן על ידי המנהל המיוחד של אדלסון. עבור הציוד לא שולם כסף ולכן אנשי חברת המחשבים הגיעו לקחת את המחשבים בחזרה. יש לציין שמדובר במחשבים חדשים, שלא נעשה בהם שימוש ונלקחו חזרה עקב חוב שקבוצת אדלסון יצרה ולא שילמה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully