וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרם ופודים ממשיכים למכור נכסים: לידר מכרו את אחזקותיהם בארקו למוסדיים וליו"ר קוטלר תמורת 23 מיליון שקל

נתן שבע

31.12.2006 / 16:12

היום פורסם ב-TheMarker כי בשרפ"ק מתכננים להיפרד מכל האחזקות הריאליות של החברה



איציק שרם, אביגדור קלנר ויאיר קלנר ממשיכים לממש נכסים בקבוצת האחזקות שלהם קלנר. , שבשליטת הקבוצה, מוכרת את מניותיה בחברת הנדל"ן ארקו אחזקות (לשעבר לידר טק) (כ-36%) בתמורה לכ-23 מיליון שקל.



המניות נמכרו ברובן לשורה של משקיעים מוסדיים כאשר אריה קוטלר שמחזיק בכ-29% מהחברה ומשמש כמנכ"ל והיו"ר שלה, רכש מניות בהיקף של 5.5 מיליון שקל (8%) מהמניות שמכרה לידר. המניות נמכרו במחיר של 95 אגורות למניה - 2.5% פחות ממחירה של המניה בשוק בפתיחת המסחר. ארקו, המרכזת מחזורי מסחר דלים בדרך כלל, מרכזת היום מחזור של 11 מיליון שקל וקופצת בכ-6%.



ארקו אחזקות נסחרת לפי שווי של 70 מיליון שקל. לחברה נכסים בגרמניה ובארה"ב ולאחרונה הודיעה כי היא מנהלת מו"מ לרכישת חברת פלסטיק בארה"ב. קוטלר נכנס להשקעה בחברה לפני למעלה משנה - מאז שינתה החברה כיוון והחלה להשקיע בעיקר בנדל"ן.



היום פורסם ב-TheMarker כי בשרפ"ק מתכננים להיפרד מכל האחזקות הריאליות של החברה ולהתמקד בתחום הפיננסי שמרוכז תחת לידר שוקי הון. עוד פורסם כי בקבוצה מתכננים למכור את אורדן תעשיות הפועלת בתחום המתכת. המכירה באה לאחר שאורדן תסגור בחודשים הקרובים את מפעל וולקן שבבעלותה בחיפה וותמשיך להפעיל את המפעל בנתניה שמייצר רכיבים לטנק המרכבה.



לפני כחודש מכרה פולאר השקעות, שבשליטת הקבוצה, את השליטה בחברת הנדל"ן פולאר השקעות לז'יל פלדמן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully