וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקבי כרמל תובעים את יקבי ציון בטענה שהפרו את הסימן המסחרי "סלקטד"

כרמל בן צור

31.12.2006 / 18:01

התובעים מבקשים מתן צו מניעה זמני, המורה לנתבעים לחדול לאלתר מכל שימוש בסימן המסחרי שלהם



יקבי כרמל (לשעבר כרמל מזרחי) הגישו בסוף השבוע לבית המשפט המחוזי בירושלים תביעה על סך 250 אלף שקל נגד יקבי ציון, בטענה שאלו הפרו את הסימן המסחרי "סלקטד" (Selected), הרשום על שמם, והמזוהה בלעדית עם סדרת היינות המובחרים שלהם.



בתביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין נחום גבריאלי וגלי אופינסקי ממשרד זליגסון גבריאלי ושות', נכתב כי יקבי ציון החלו למכור יינות בשם "סביון", אשר על תוויתם נכתב גם סימן התובעת "סלקטד". על מנת לבסס את טענתם חשפו יקבי כרמל נתונים בדבר מכירת יינות מסדרת "סלקטד", מהם עולה כי בין השנים 2006-2001 מכרה החברה כ-20 מיליון בקבוקי יין מהסדרה, בסך כולל של 276 מיליון שקל.



על פי התביעה, בשנים האחרונות השקיעה החברה למעלה מ-2 מיליון דולר בפרסום ושיווק המוצרים נושאי הסימן "סלקטד", בעיקר בעיתונות ובטלוויזיה. לדברי היקבים, סדרת היינות "סלקטד" מיוצרת ומשווקת בארץ ובעולם מזה כ-20 שנה והיא זוכה למוניטין רבים בקרב קהל הצרכנים.



לדברי החברה, יקבי ציון מטעים את הצרכנים כשהם מוכרים להם יינות קידוש "זולים" עם הסימן המסחרי "סלקטד", ומנסים אגב כך להרוויח מהפרסום, המכירות, והמוניטין של יקבי כרמל, "תוך גניבת עין ועשיית עושר ולא במשפט".

התובעים מבקשים מבית המשפט מתן צו מניעה זמני, המורה לנתבעים לחדול לאלתר מכל שימוש בסימן המסחרי שלהם, וכן צו לאיסוף כל בקבוקי היין נושאי הסימן המפר הנמצאים בשוק. עוד מתבקשים צו מניעה קבוע וצו למתן חשבונות.



א 8581-06


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully