וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורבוטק תספק לחברת DMC הסינית מערכות סריקה אופטית, הדמיה ו-CAM בשווי 3.8 מ' ד'

נטע יעקבי

16.8.2001 / 15:26

המערכות יותקנו במתקני ייצור מעגלים מודפסים החדשים של DMC, ושיווק המעגלים יחל בראשית 2002; ההסכם - צעד נוסף בתוכנית העמקת החדירה של אורבוטק לשוק הסיני

חברת אורבוטק הודיעה היום על קבלת הזמנה גדולה מחברת Dongguan Meadville Circuits Limited - DMC הסינית, בגובה 3.8 מיליון דולר. על פי ההסכם תספק אורבוטק לחברה הסינית מערכות סריקה אופטית, הדמיה ואת תוכנות ה-(CAM (Computer Aided Manufacturing למעגלים אלקטרוניים מודפסים.

מערכות אלו יותקנו במתקני ייצור מעגלים מודפסים החדשים של DMC ויאפשרו ייצור של לוחות אם וצגים בצפיפות גבוהה למחשבים, תקשורת וטלפונים סלולריים. שיווק המעגלים המודפסים פרי תהליך הייצור החדש יחל בראשית שנת 2002.

ההסכם החדש הוא צעד נוסף באסטרטגיית החברה להעמיק את חדירתה לשוק הסיני. מסתבר שהאוריינטציה החזקה של אורבוטק לכיוון המזרח היתה אחד הגורמים לבחירתה על ידי DMC. מהחברה הסינית נמסר כי הם בחרו באורבוטק בשל התשתית החזקה שלה בסין והאסטרטגיה שלה להיות ממוקמת בסמוך ללקוחותיה.

אורבוטק מתכננת, מפתחת, מייצרת, משווקת ומציעה שירותי תמיכה בפתרונות ייצור עבור שרשרת ההיצע בתעשיית האלקטרוניקה, בעיקר עבור מעגלים מודפסים (PCBs) וצגים שטוחים (FPDs). אורבוטק מתמחה במערכות הסריקה האופטית (AOI) למעגלים מודפסים, לצגים שטוחים וכן בתחום פתרונות ההדמיה בייצור מעגלים מודפסים. מטה החברה ועיקר פעילויות המחקר, הפיתוח והייצור ממוקמים בישראל ולה יותר מ-50 סניפים ונציגויות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully