וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד המשתמשים בהובלה ימית: להכריז על השבתת מגן בנמל אשדוד

שרון קדמי

1.1.2007 / 10:37

יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית, גד שפר: "לא ייתכן שנמשיך במצב בו נהיה נתונים לשרירות ליבה של קבוצת עובדים חסרת אחריות"



בעקבות העיצומים בנמל אשדוד, הגורמים לעיכובים של אוניות בנמל במשך ארבעה ימים ויותר, פנה יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית, גד שפר, לראש הממשלה ותבע להכריז על השבתת מגן בנמל אשדוד.



שפר אומר כי אי אפשר להשלים עוד עם הנזקים הכבדים, מאות אלפי דולר ביום, שגורמים העיצומים, מה גם שעיצומים בנמל אשדוד שבים ומשבשים את עבודת הנמל לעתים קרובות. במכתבו לראש הממשלה כותב שפר: "כמעט שנתיים עברו מאז הונהגה הרפורמה בנמלים, במטרה למנוע תופעות כאלה - צעדים ארגוניים הננקטים בלא הידברות, תוך גרימת נזקים לגופים שאינם מעורבים במחלוקת.



"כמעט שנתיים שבהם אנו עדים לסכסוכי עבודה חוזרים ונשנים הגורמים לנזקים לנו ולכל המשק הישראלי. זאת, למרות שנציגות העובדים חתמה על התחייבות לשמירה על שקט תעשייתי בנמלים, תמורת תשלום מכובד ביותר. שוב אנו עדים לאוזלת ידה של ההסתדרות, שאינה מצליחה לאכוף על עובדי הנמל סדרי עבודה תקינים, ולמנוע צעדים פרועים וחסרי אחריות".



שפר הוסיף כי, "לא ייתכן שנמשיך במצב בו אוניות ממתינות תקופות ממושכות, חומרי גלם אינם מגיעים למפעלים, מטעני יצוא אינם יוצאים במועדם, ולנזקים הישירים, הכבדים מאד, נוספים נזקי אובדן מוניטין ואמינות ואובדן לקוחות. לא ייתכן שנמשיך במצב בו נהיה נתונים לשרירות ליבה של קבוצת עובדים חסרת אחריות ושל מנהיגות שאינה מסוגלת להשתלט עליהם. אני קורא לממשלת ישראל להכריז לאלתר על השבתת מגן בנמל אשדוד".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully