וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדין תספק לספקית שירותי אינטרנט קטנה בקולורדו פתרון לגלישה בטוחה באינטרנט

שירלי יום-טוב

1.1.2007 / 12:41

היקף העסקה לא פורסם אך מדובר בחוזה קטן - ל-GCIS הרוכשת את הפתרון יש כמה אלפי לקוחות



חברת פתרונות האבטחה, , הודיעה היום כי תספק לספקית שירותי אינטרנט במדינת קולורדו בארה"ב את פתרון ה- eSafe SecureSurfing המיועד להבטיח ללקוחות גלישה בטוחה. הפתרון נועד לאפשר ללקוחות החברה מקולורדו לגלוש באינטרנט ב"קו נקי" - פנוי מתוכנות ריגול (רוגלות) ושאר גורמים מזיקים כגון וירוסים.



אלדין לא פירסמה את היקף העסקה אך מדובר בחוזה קטן, בהתאם לגודלה של GCIS - החברה נחשבת לספקית שירותי אינטרנט (ISP) קטנה, עם כמה אלפי לקוחות בלבד, במחוז בו גרות כ-10,000 משפחות. במחוז, הנמצא קרוב להרי הרוקי, קיימים שישה ישובים קטנים. GCIS היא גם לקוחה של חברת אלווריון הישראלית, ורכשה ממנה בעבר מערכות לגישה אלחוטית באינטרנט, בהתאם לתנאי השטח הקשים בסביבה.



אלדין דיווחה בחודש האחרון על שלוש עסקות הכוללות את פתרון ה-eSafe SecureSurfin. לפני עשרה ימים דווח על עסקה בדרום אפריקה, שהוגדרה על ידי אלדין כגדולה, אך היקפה לא נמסר. לפני כן דיווחה אלדין על עסקה דומה עם ספקית שירותי האינטרנט הישראלית, אינטרנט זהב סמייל, בהיקף של כמה מיליוני שקלים, ובתחילת נובמבר דווח על עסקה עם חברת Transbeam, ספקית אינטרנט בעיר ניו יורק.



מניית אלדין זינקה 42% מאמצע יולי ונסחרת במחיר של 19.5 דולר, המשקף לחברה שווי שוק של כ-285 מיליון דולר בבורסת נאסד"ק ובתל אביב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully