וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לן - לשעבר עורך אתר NRG - טוען כי פוטר בגלל תמונות שהציגו אותו כהומוסקסואל

אתי אפללו

1.1.2007 / 12:41

כך נטען בתביעת לשון הרע שהגיש כנגד שני כתבים ממערכת NRG



אבי לן, לשעבר עורך אתר האינטרנט NRG, הגיש תביעת לשון הרע לפני כשבועיים לבית משפט השלום בתל אביב, באמצעות בא כוחו עו"ד שמואל צאנג, כנגד שני כתבים נוספים במערכת RNG ? רביב שכטר ויוסי שובל. לפי התביעה, פירסמו השניים ביוני 2006 תמונות ותגובה לתמונות אשר מציגות את לן כהומוסקסואל, המקיים יחסי מין עם עובדיו.



פליקרהתמונות פורסמה באתר האינטרנט פליקר, אשר מאפשר לגולשים לפרסם אלבומי תמונות ולהגיב עליהן. התמונה פורסמה על ידי שובל, תחת השם "סיכום חצי שנתי" ובתגובה לתמונה כתב שכטר הודעה המציגה את לן כאילו הוא מקיים יחסים הומוסקסואלים עם אחד מעובדיו - עורך ערוץ הגאווה ב-NRG.



על פי הטענה, הדברים שהוצגו בתמונו ובתגובה אינם נכונים והם לשון הרע. עוד נטען כי פרסום התמונה והתגובה גרמה לפגיעה בשמו הטוב ובכבודו של לן, והוא נועד גם כדי לפגוע במוניטין המקצועי שלו כעורך NRG, שכן הוא הוצג כאיש מקצוע כושל שכל מעייניו נתונים לקיום יחסי מין עם עובדיו. לטענת לן, לשון הרע שהופצה עליו בתמונות אף תרמה לפיטוריו מ-NRG.



עוד נטען בכתב התביעה כי בגלל העובדה ששכטר פרסם את התגובה בשמו האמיתי, היא לכאורה מעידה על המתרחש במקום העבודה - ובכך מוסיפה אף היא על הפגיעה בשמו הטוב ובכבודו של לן.



ת.א - 69796/06


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully