וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנן ששבר את ידו בתאונת אופנוע יקבל מיליון שקל מחברת כלל

ליאור רבינוביץ

1.1.2007 / 15:25

שופט השלום בכר קבע לגנן נכות בשיעור של 40%, למרות טענת חברת הביטוח לנכות של 20% בלבד



בספרו של יז'י קושינסקי, "להיות שם", גנן פשוט נפצע בתאונת דרכים, נאסף לביתה של אישה עשירה והופך להיות נשיא ארה"ב. בישראל, הצליח עו"ד של הגנן ח. לקושש לו יותר ממיליון שקל אחרי תאונת אופנוע בה נשברה ידו השמאלית.



לפני כארבע שנים נפצע ח., גנן במקצועו, בתאונת אופנוע. לאחר ארבע שנים פסק שופט השלום אליהו בכר כי לח. תיקבע נכות קבועה בשיעור של 40%, בניגוד לדעת מומחה, כיוון שבידו השמאלית, אחרי התאונה, נוצר "קשיון לא נוח".



חוות הדעת של המומחה מטעם חברות הביטוח קבעה ל-ח. 20% נכות - הקשיון ביד שמאל, אמר המומחה, הוא נוח. עורך דינו של ח. בן ארי הביא את ד"ר אגסי, מנהל מחלקה אורטופדית באסף הרופא שקבע - הקישיון אינו נוח, אחוזי הנכות ייקבעו ל-40%. המומחה קבע כי ח. אינו יכול לבצע עבודות פיזיות בידו השמאלית וגם אינו יכול לכתוב או לעבוד על מחשב. בעקבות התאונה פנה ח. ללימודים באוניברסיטה, כדי לרכוש מקצוע שאינו דורש מאמץ פיזי.



השופט בכר קבע לח. יותר ממיליון שקל פיצויים, אותם יקבל מחברת הביטוח - כ-577 אלף שקל אובדן השתכרות, וכ-178 אלף שקל בעקבות האשפוז ותקופת ההחלמה מאז התאונה. ח. גם יקבל יותר מ-80 אלף שקל על סבל ועוגמת נפש.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully