וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ לוסיד גייסה 12 מיליון דולר

גיא גרימלנד

1.1.2007 / 18:32

גייסה 12 מיליון דולר בסבב גיוס הון שני מאינטל ומשקיעיה הקיימים: קרנות ההון סיכון גיזה וג'מיני



חברת הסטארט אפ הישראלית לוסיד גייסה 12 מיליון דולר בסבב גיוס הון שני מאינטל ומשקיעיה הקיימים - קרנות ההון סיכון גיזה וג'מיני, שמהן בעבר החברה גייסה 4 מיליון דולר מגיזה וג'מיני.



הפתרון הטכנולוגי שמפתחת החברה מאפשר עיבוד מקביל של מאיצים גרפיים על לוח אם של מחשבים אישיים רגילים. העיבוד המקביל מאפשר להגדיל את היכולות הגרפיות של משתמשי הקצה במשחקי מחשב או של חברות העוסקות בתכנון וייצור באמצעות מחשב.



לוסיד פונה לשוק הכרטיסים הגרפיים, שבו פועלות חברות ענק כמו NVIDIA ו-ATI. אחת הבעיות העיקריות של התחום היא שעד היום לא ניתן היה להרכיב כמה כרטיסי מסך מקבילים על לוח אם, למעט במחשבי על יקרים.



חובבי המשחקים, המחפשים פתרונות גרפיקה, נדרשים בכל פעם לרכוש כרטיס מסך חדש, עשיר יותר במגה בייטים ובהכרח יקר יותר - במקום להרחיב את הכוח והמהירות של יחידת העיבוד הגרפי באמצעות כרטיס מקבילי. כדי להתמודד עם בעיה זו, לוסיד פיתחה פלטפורמה טכנולוגית המכפילה פי 4 ויותר את הכוח והמהירות של יחידת העיבוד הגרפי.



לוסיד הוקמה בידי אופיר רמז וד"ר ראובן בקלאש. אופיר רמז מייסד ENBAYA, חברה שהתמחתה בשוק משחקי המחשב ובתחום טכנולוגיית דחיסת real-time ואשר הפסיקה את פעילותה, מכהן כנשיא לוסיד. ד"ר ראובן בקלאש, המכהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות, הוא פרופסור באוניברסיטת בן גוריון בתחום המחשוב המקבילי, ויזם, בין היתר, את הקמתן של חברות כמו Terra Computers והייפרול.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully