וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר חפץ יהיה מנכ"ל רשות השידור; נחמן שי יישאר בתפקידו כיו"ר הרשות

הארץ

16.8.2001 / 20:28

זאת, לאחר שהשופט רביבי פסל מינוי אלון אלרואי, איש ליכוד, ליו"ר הרשות; חפץ הוא משפטן ועורך את רשת "ידיעות תקשורת"; המינוי יובא לאישור הממשלה ביום א' הקרוב

מאת אורי איילון

העיתונאי ניר חפץ מונה היום (חמישי) למנכ"ל רשות השידור. חפץ, בן 36, הוא משפטן ועורך את רשת "ידיעות תקשורת". ההחלטה על מינויו התקבלה, לאחר שהשופט יצחק רביבי פסל את מינויו של אלון אלרואי לתפקיד יו"ר רשות השידור. נחמן שי יישאר בתפקידו כיו"ר הרשות. המינוי יובא לאישור הממשלה, ביום ראשון הקרוב. ראש הממשלה אריאל שרון והשר הממונה על רשות השידור, רענן כהן, הודיעו הערב על מינויו של חפץ.

בפגישה שהתקיימה אמש בין ראש הממשלה, אריאל שרון, לשר הממונה על רשות השידור, רענן כהן, הוסכם כי האיש הראוי ביותר מהמועמדים לתפקיד מנכ"ל רשות השידור הוא שי. אולם מינויו הסופי של שי הותנה באישורה של ועדת רביבי למינויו של אלון אלרואי, למחליפו של שי כיו"ר רשות השידור. אלרואי, המכהן היום כחבר הוועד המנהל של הרשות, הוא בעל רשת מקומונים באזור השרון, חבר הליכוד ומקורב לשר סילבן שלום.

מינויו של שי נחשב למינוי מקצועי, ואולם גורמים בליכוד מתחו ביקורת על היותו מקורב למפלגת העבודה. לכן הוסכם בין כהן לשרון על עסקת חבילה: מינויו של נחמן שי למנכ"ל הרשות, בצד מינויו של אלרואי ליו"ר רשות השידור.

שלונסקי מועמד למנהל הטלוויזיה

משה שלונסקי, ששמו הועלה בימים האחרונים כמועמד לתפקיד המנכ"ל, עתיד להתמודד על משרת מנהל הטלוויזיה.

ברשות השידור אומרים כי רוב הסיכויים שהתפקיד ייפתח בשבועות הקרובים למכרז חיצוני, ושאם משה שלונסקי אכן יתמודד, סיכויי לזכות בתפקיד טובים. משה שלונסקי מסר כי הטלוויזיה מעניינת אותו, ובכלל זה הערוץ הראשון. "יש לי רק זכרונות טובים מרוממה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully