וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם לרוסים: ערוץ 9 השיק את שידוריו ברוסיה ומדינות חבר העמים תחת המותג "ישראל פלוס"

שלומי שפר

2.1.2007 / 10:24

הערוץ המפסיד מקווה להגיע לכמיליון צופים כבר בסוף 2007



מהיום לא רק ישראלים יוכלו לצפות בערוץ 9. הערוץ השיק אתמול את שידוריו ברוסיה ומדינות חבר העמים תחת המותג "ישראל פלוס". לאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, הודיע בכנס בנושא הפרסום במגזר הרוסי על פתיחת שידורי ערוץ 9 גם ברוסיה ובמדינות חבר העמים ואמר: "לאחר שביססנו את מעמדו של ערוץ 9 כמדורת השבט של למעלה ממליון דוברי רוסית בישראל, החלטנו לפנות גם לקהלים חדשים. במהלך 2007 נתחיל לשדר גם בגרמניה ובמהלך החודשים הקרובים נשיק לראשונה את אתר האינטרנט הגדול ביותר בשפה הרוסית". בלחמן צופה כי עד סוף 2007 יעמוד מספר המנויים של הערוץ ברוסיה ומדינות חבר העמים על למעלה ממיליון.



בכך מצטרף ערוץ 9 אל שורת חברות נוספות במשק הישראלי אשר החלו לפעול ברוסיה ומדינות חבר העמים, ביניהן רשתות האופנה קסטרו ופוקס וקבוצת שטראוס עלית. בשלב ראשון נחתם הסכם עם חברת הפצה מהגדולות ברוסיה Servincom והערוץ נפתח ללא חיוב למאות מיליוני צופים. בחודשים הקרובים צפויה הנהלת ערוץ 9 לחתום על שורת הסכמים עם חברות מקומיות על מנת להיכנס לחבילות ערוצים קיימות.



מדובר בהמשך האסטרטגיה השיווקית של ערוץ 9, הפועל להגיע אל מגוון רחב של קהילות דוברות רוסית בכל העולם. הערוץ הבינלאומי יאפשר למיליוני תושבים במדינות חבר העמים להתעדכן באותם תכנים חדשותיים המלווים את קרוביהם בארץ. במהלך השנה הקרובה אנו מתכוונים לפתוח את הערוץ הבינלאומי גם במדינות מערב אירופה."



נזכיר כי ערוץ 9 הוא ערוץ מפסיד - בשנת 2004 הסתכמו הפסדי החברה המפעילה אותו, הנשלטת על ידי אפריקה ישראל, בכ-31 מיליון שקל ובשנת 2005 בכ-15.6 מיליון שקל. בשנת 2006 לא פירסמה אפריקה את תוצאות הערוץ בדוחותיה, אולם ההערכות הן כי הערוץ עדיין מפסיד אם כי ההפסדים מצטמצמים. ההערכות הן כי הערוץ יעבור לאיזון כבר ב 2007 ואולי אפילו לרווח תפעולי. ככל הנראה בערוץ מקווים כי החשיפה לקהל הרוסי תביא לגידול משמעותי בהכנסות ולהאצת המעבר לרווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully