וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטיסימו השקיעה 22 מיליון שקל בחברת סודה קלאב; ההשקעה התבצעה באמצעות הלוואה שתאפשר המרה למניות

אפרת נוימן

2.1.2007 / 12:17

פורטיסימו היא חברה ריקה מתוכן שגייסה בוול סטריט 24 מיליון דולר במטרה להכניס לתוכה פעילות



לפני כשלושה חודשים גייסה חברת פורטיסימו בוול סטריט 24 מיליון דולר. פורטיסימו היא חברת בלנק צ'ק - חברה ריקה מתוכן שגייסה כסף ממשקיעים במטרה להכניס לתוכה פעילות.



יובל כהן, מנכ"ל פורטיסימו, שמנהל גם את קרן פורטיסימו (שהשקיעה בין השאר בטלרד, נור ו), אמר אחרי הגיוס כי הם מתייחסים לחברה כאחת מחברות הפורטפוליו בקרן ובעצם מכינים כלי מימוני שמחכה להשקעה.



וכעת נודע כי פורטיסימו השקיעה בחברת סודה קלאב. ההשקעה של פורטיסימו נעשית באמצעות הלוואה של 22 מיליון שקל (4 מיליון יורו) שיכולה בהמשך להיות מומרת למניות. את ההלוואה אמנם נותנת הקרן, אבל קיימת אפשרות (בפורטיסימו עדיין לא החליטו) כי הפעילות תוכנס לחברת הצ'ק הפתוח.



סודה קלאב היא חברה בינלאומית שהוקמה ב-1991. החברה משווקת גם את מוצרי בריטה בישראל, ויותר מ-80% מתוצרתה מיועדת ליצוא. לסודה קלאב מפעל בישראל הנמצא במישור אדומים (ליד ירושלים) ומייצר את המכשירים והבקבוקים ומהווה את אתר הייצור המרכזי של סודה קלאב בעולם. לחברה גם מפעל נוסף באשקלון, קטן יותר, המייצר את הסירופים לכל העולם.



מחברת פורטיסימו לא נמסרה תגובה לידיעה.



מסודה קלאב נמסר כי "ב-29 לדצמבר נחתם הסכם בין פורטיסימו קפיטל לסודה קלאב ובעלי המניות שלה במסגרתו פורטיסימו העניקה לסודה קלאב הלוואת גישור שתהפוך בכפוף להשלמת בדיקת נאותות להשקעה בחברה לקראת סוף הרבעון הראשון של 2007".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully