וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקסטקום מתרחבת: רוכשת את חברת הראל אנטנות העוסקת בהקמת מגדלי תקשורת תמורת 15 מיליון שקל

נתן שבע

2.1.2007 / 12:50

בשנת 2005 הרוויחה הראל 2 מיליון שקל על הכנסות של 19 מיליון שקל



חברת נקסטקום, העוסקת בניהול ובהקמה של תשתיות תקשורת, הודיעה אתמול על רכישת השליטה (75%) בחברת הראל אנטנות, תמורת כ-15 מיליון שקל. הראל - שבשליטת הראל רפאלי - עוסקת בתכנון, ייצור והקמה של מגדלי תקשורת וכן בהקמת מבנים וקונסטרוקציות בתחום, כך שתחום פעילותה משיק לפעילותה של נקסטקום.



בשנת 2005 עמד מחזור ההכנסות של הראל על כ-19.1 מיליון שקל והרווח הנקי שלה הסתכם בכ-2.2 מיליון שקל. הראל צפויה לסיים את שנת 2006 עם הכנסות דומות. עם לקוחותיה נמנים פרטנר, מירס ופלאפון, מוטורולה וכן משרד הביטחון על שלוחותיו ומשטרת ישראל.



מנכ"ל נקסטקום ובעל השליטה בה, גיא ישראלי, אמר כי "רכישת הראל אנטנות תשפר מאוד את יכולותיה של החברה לתת ללקוחות מגוון רחב של פתרונות". לדבריו, רכישת הראל אנטנות מהווה צעד נוסף במימוש התוכנית העסקית של החברה, לרכוש חברות שלהן פעילותן משלימה בתחום התקשורת. "לא נעצור בהראל, אני סבור שרכישת החברה וכניסה לפרויקטים בחו"ל הם שני מנועי הצמיחה העיקריים של נקסטקום ובכיוון זה אנו פועלים", אומר ישראלי.



מניית נקסטקום, הנסחרת לפי שווי של 50 מיליון שקל, טיפסה אתמול בכ-6% במחזור ער של 0.5מיליון שקל - 6% הם גם התשואה שהניבה המניה מאז הנפקתה לפני כשנה. היום היא מטפסת בשיעור דומה, במחזור נמוך.



החברה סיימה את הרבעון השלישי ברווח שולי - כ-350 אלף שקל - על הכנסות של 37.6 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 33 מיליון שקל ורווח נקי של 2 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2005.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully