וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט ישראל מציגה בלוגים אישיים של עובדיה במסגרת פלטפורמה חדשה שהיא משיקה

ליאור הנר

2.1.2007 / 14:22

האתר מיישם אסטרטגיה עולמית של החברה המיועדת ליצור הזדהות גדולה יותר בקרב הלקוחות והמפתחים



מיקרוסופט ישראל משיקה היום פלטפורמה חדשה לקהילת הבלוגים שלה. בקהילה החדשה משתתפים עובדי מיקרוסופט ישראל, וחברים בקהילות המקצועיות שלה. בנוסף, כותבים באתר גם גולשים אחרים, שגויסו על ידי מיקרוסופט על מנת שיכתבו על טכנולוגיה באופן לא פורמלי.



בתקופת הפיילוט של הקהילה, שהוקמה במאי 2006, הצטרפו ל-18 הכותבים הראשונים, עובדי מיקרוסופט ישראל, 50 בלוגרים נוספים מתוך הקהילה המקצועית-טכנולוגית. מיקרוסופט ישראל מפרסמת כי בתקופה הזו נכנסו לאתר 63,172 איש, מהם כ-20 אלף גולשים בחודש דצמבר. קצב הגידול החודשי של הגולשים לאתר הקהילה בתקופת הפיילוט עמד על כ-30%. רוב תכני האתר כתובים עברית, אך הוא מאפשר גם שילוב של אנגלית, תכני וידיאו ואודיו ושימושים מקובלים אחרים כמו תגים, RSS ויכולות חיפוש.



"המטרה המרכזית מאחורי השקת קהילת הבלוגים של מיקרוסופט היא לאפשר העברת ידע וחיבור בין אנשים. זוהי דרך נוספת עבור אנשים העוסקים ומתעניינים בטכנולוגיה, לשתף מידע עם אנשים אחרים", אומר יוסי תאגורי, מומחה טכנולוגיות פיתוח ומנהל קהילת הבלוגים במיקרוסופט ישראל.



המטרה העיקרית של האתר היא ליצור הזדהות עם מוצרי מיקרוסופט. בתקופה האחרונה החלה מיקרוסופט ליישם בכל העולם אסטרטגיה, במסגרתה היא מעודדת את עובדיה לכתוב בלוגים אישיים על חוויית העבודה שלהם בחברה, על מנת לעזור ביצירת חיבור רגשי ואישי אל מוצריה. קהילת הבלוגים של מיקרוסופט ישראל פתוחה לקבל כותבים נוספים מכל סוג ועל כל נושא. עם זאת, בתנאי השימוש של האתר מצוין כי "מיקרוסופט שומרת לעצמה את הזכות לסקור חומר המוצב בשירותי התקשורת ולהסיר חומרים לפי שיקול דעתה הבלעדי".



כתובת קהילת הבלוגים החדשה: blogs.microsoft.co.il


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully