וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול-מארט ירוקה: מעודדת את הצרכנים בארה"ב לרכוש נורות החוסכות בחשמל

סוכנויות הידיעות

2.1.2007 / 15:10

אם החברה תמכור 100 מיליון נורות שכאלה, יחסכו תושבי ארה"ב 3 מיליארד דולר; דיווח "ניו יורק טיימס"



ארגוני ההגנה על הסביבה בארה"ב קיבלו לפתע תמיכה ממקום בלתי צפוי: רשת וול-מארט, הקמעונית הגדולה בעולם. כך דיווח העיתון "ניו יורק טיימס".



מנכ"ל וול-מארט, ה. לי סקוט ג'וניור, הודיע על כוונתה של הרשת להביא להורדת צריכת החשמל במדינה על ידי עידוד הלקוחות לרכישת נורות חסכוניות בחשמל. הודעה זו היא כמו התגשמות חלום עבור ארגוני הגנת הסביבה בארה"ב - החברה הגדולה בארה"ב, הידועה ביכולת המכירות שלה והשפעתה על הקונים, מעודדת 200 מיליון קונים לחסוך בחשמל.



וול-מארט מתכננת לעודד את הצרכנים לרכוש נורות מסוג פלורסנט אשר משתמשות ב-75% פחות חשמל מאשר הנורות הרגילות ושתוחלת החיים שלהן ארוכה פי 10. בנוסף, הנורות חוסכות לצרכן 30 דולר במסגרת תוחלת החיים של כל נורה.



החסרונות - הנורה יקרה פי 8 מנורה רגילה, היא מאירה באור פחות נעים לעין ומראה משונה. כתוצאה מהחסרונות של הנורה, מרבית הנורות החסכוניות במדפי וול-מארט נותרות במקומן. רק 6% מהבתים בארה"ב משתמשים בנורות החסכוניות.



מטרתה של וול-מארט לעודד את הצרכנים לרכוש את הנורה היא מאתגרת במיוחד. אם תצליח החברה למכור 100 מיליון נורות פלורסנט עד שנת 2008, יגדלו מכירות הנורה ברחבי ארה"ב ב-50% ותושבי ארה"ב יחסכו 3 מיליארד דולר בעלויות חשמל. כך, תימנע בנייתן של תחנות חשמל נוספות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully