וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DRW: קיים פוטנציאל גידול משמעותי למכירות מוצרי הדור הבא של צ'ק פוינט

נטע יעקבי

16.8.2001 / 22:44

מחיר ממוצע של מוצר מוערך בכ-3,000 ד', ועם יותר מ-81 אלף לקוחות הפוטנציאל מתברר כעצום. יותר מאלף יישומי NG צפויים לצאת לשוק החל ברבעון ה-4 של השנה

"קיים פוטנציאל גידול משמעותי למכירות מוצרי NG (הדור הבא) של צ'ק פוינט ", כך אומר היום האנליסט סטיב זיגמונד מבית ההשקעות דיין ראושר ווסלס, ומנמק: קו המוצרים הרחב של ה-NG צפוי לכלול יותר מ-1,000 יישומים נוספים אשר מטרתם לשפר את נוחות השימוש, הניהול וההתאמה. בשדרוגים של מוצרים בעבר, יישומים נוספים כוסו כבר בתשלום על מוצר הבסיס. לעומת זאת, במוצרי ה-NG, רכישת יישומים נוספים תחויב בתשלום.

זיגמונד צופה כי החברה תכניס את היישומים החדשים למספר רכיבי תוכנה שיימכרו כתוספים למוצרי הבסיס. מידע על הרכיבים השונים ומחיריהם צפוי להתפרסם במהלך הרבעון, כאשר הרכיב הראשון ייצא אל השוק ברבעון הרביעי של 2001. בבית ההשקעות מעריכים מחיר ממוצע של רכיב כזה בכ-3,000 דולר. עם יותר מ-81 אלף לקוחות, רכיבי ה-NG מציעים פוטנציאל מכירות עצום.

מעבר לכך, בבית השקעות צופים כי התוצאות לרבעון השלישי של השנה ימשיכו באותו קו את התוצאות של הרבעון השני, וכי מקור ההכנסות יתחלק בצורה זהה בין ספקי שירות כלליים לבין ספקיות שירותי אבטחה בלבד. בעוד שהספקיות הכלליות חוות חולשה, הרי שספקיות האבטחה עומדות בזרם, דבר המחזק את טענתו של האנליסט כי למרות ההאטה, מוצרי אבטחה בסיסיים כפיירוול וה-VPN הם הכרחיים וקשה ללקוחות לוותר עליהם.

בית ההשקעות פירסם לפני כשבוע המלצה מעודכנת למניית החברה בעקבות שיחת ועידה של נוקיה בה הבהירה לאנליסטים את חוזקו ויציבותו של הקשר עם צ'ק פוינט, וכי אין בכוונתה לפתח מוצרים מתחרים. סיבת פרסום ההמלצה היום היא שיחה שקיים האנליסט עם נשיא החברה, ג'רי אונגרמן. בבית ההשקעות הותירו המלצת "קנייה חזקה" ומחיר יעד של 75 דולר למניה.

מניית צ'ק פוינט, הנסחרת בבורסת הנאסד"ק, עולה כעת ב-3.5% למחיר של 38.3 דולר.

לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully