וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר נחלש מול מרבית המטבעות באירופה ובאסיה - על רקע חששות כי הבנק הפדרלי יקצץ את שיעור הריבית פעם נוספת

טלי גולדשטיין

2.1.2007 / 17:56

היום לא נערך מסחר בוול סטריט בעקבות מותו של הנשיא לשעבר של ארה"ב, ג'רלד פורד



הדולר נחלש כעת מול מרבית המטבעות באירופה ובאסיה, על רקע חששות של משקיעים כי הבנק הפדרלי יקצץ את שיעור הריבית פעם נוספת, אם כלכלת ארה"ב תמשיך לרשום האטה.



הדולר נחלש כעת מול היורו ב-0.6% ונסחר ברמה של 1.327 דולר ליורו. מול הליש"ט הבריטי נחלש הדולר ב-0.6%, לרמה של 1.97 דולר לליש"ט. הדולר רושם ירידה מול הפרנק השווייצי - של 0.4%, לרמה של 1.21 פרנק שווייצי לדולר. מול הלירה הטורקית נחלש הדולר ב-0.7% לרמה של 1.40 לירה טורקית לדולר. הדולר רושם את הירידה הגבוהה ביותר כעת באירופה מול הקרונה הנורווגית - נחלש ב-0.9% לרמה של 6.18 קרונות לדולר.



באסיה נרשמת מגמה שלילית דומה למטבע האמריקאי. הדולר רושם ירידה מתונה יותר של 0.2% מול הין ונסחר ברמה של 118.76 ין לדולר. מול היואן הסיני, נחלש הדולר ב-0.1% לרמה של 7.8 יואן לדולר. הדולר נחלש מול הדולר הטייוואני ב-0.6% - לרמה של 32.40 דולר טווייאני לדולר. את הירידה החדה ביותר כעת רושם הדולר מול הדולר האוסטרלי. המטבע האמריקאי נחלש מול הדולר האוסטרלי ב-0.95%, לרמה של 0.797 דולר אוסטרלי לדולר אמריקאי.



היום לא נערך מסחר בוול סטריט בעקבות מותו של הנשיא לשעבר ג'רלד פורד, אשר נפטר בשבוע שעבר. כמו כן, לא התפרסמו נתונים כלכליים אחרים. מסחר לא התנהל גם בטוקיו ובשווייץ. הארועים המרכזיים השבוע הם פרסום פרוטוקול ישיבת הריבית האחרונה של הבנק הפדרלי, שנדחה ליום רביעי ודו"ח התעסוקה בארה"ב בדצמבר, הצפוי להתפרסם ביום שישי.



"למרות המסחר הדליל, אני עשויים לראות בימים הקרובים כיצד המשקיעים מתחילים לקבוע את המגמה ל-2007", אמר ג'פרי יו, אנליסט בבנק UBS. "גורלו של הדולר תלוי בכיוון כלכלת ארה"ב והתחזית לשיעור הריבית של הבנק הפדרלי" הוסיף יו.



היורו, למרבה ההפתעה, ממשיך להתחזק, אף על פי שמדד הייצור התעשייתי באירופה, שנערך על ידי רויאל בנק אוף סקוטלנד, ירד לרמה של 56.5 נקודות, השיעור הנמוך מזה תשעה חודשים. מדד הגבוה מ-50 נקודות מעיד על צמיחה בייצור התעשייתי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully