וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון זליכה: "מאיימים עלי ורודפים אותי"; טען בפני הוועדה לביקורת המדינה כי מסע הפחדה אלים מתנהל נגדו

צבי זרחיה

2.1.2007 / 16:49

זליכה סירב לומר במי מדובר, אך מסר שהעניינים נחקרים במשטרה ושהוא בטוח כי העבריינים יועמדו לדין; החשב הכללי ציין: "איני מבקש הגנה מאיש כי איני זקוק להגנה"



החשב הכללי באוצר, ירון זליכה, הודיע בצהריים לוועדה לביקורת המדינה שהוא מאוים ונרדף. זאת, בתשובה לשאלתו של ח"כ מיכאל איתן (ליכוד), האם הוא חש מאוים ונרדף. זליכה השיב: "אכן רודפים אותי ומאיימים עלי".



זליכה סירב לומר במי מדובר, אך השיב לח"כים שהעניינים נחקרים במשטרה ושהוא בטוח שהעבריינים יועמדו לדין. זליכה העיר כי "מסע הפחדה אלים ודורסני שמתנהל מולי ומול אנשי נובע מכך שעמדנו בפרץ. חובתי המוסרית והחוקית לגלותם באופן מלא ומיידי לרשויות המוסמכות, וכך עשיתי. גילינו מיד את הדברים הללו לכל מי שצריך לדעת. איני מבקש הגנה מאיש כי איני זקוק להגנה. משרת החשב הכללי היא פיקדון שהופקד בידי ובשמחה אחזירו בסוף כהונתי".



לדבריו של זליכה, "מתנהלות חקירות משטרה ולא ניתן לאותם אנשים את האפשרות להתכונן. בטוחני שרשויות החוק יביאו את כל העבריינים לדין". החשב הכללי ציין: "באתי על מנת להבהיר שהיוזמה הנואלה לפגוע בעצמאות החשבים ובעצמאות החשב הכללי - היא פגיעה נוספת בשרשרת של פגיעות".



עוד הוסיף זליכה: "אלה הם חיינו בזמן האחרון, זוהי המציאות הקשה עמה אנו מתמודדים. לרוב אנו חשופים לבד בצריח והמציאות מידרדרת לנגד עינינו. פתחו במסע השמצה ודה-לגיטימציה אלים ודורסני נגד אלה שעמדו מולם בפרץ וקיימו את חובתם החוקית והמוסרית כלפי הציבור וכלפי החוק. אני ואנשי נמצאים בתקופה קשה בשל כך".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully