וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: מניות הטכנולוגיה הובילו את סיאול לירידה; תאילנד ירדה ב-3.3% בעקבות הפיגועים בבנגקוק

TheMarker

3.1.2007 / 9:11

סינגפור עלתה ב-1.3% וחצתה לראשונה את קו 3,000 הנקודות בעקבות פרסום נתוני צמיחת התמ"ג לרבעון הרביעי של 2006



מגמה מעורבת נרשמה בבורסות אסיה. מניות מגזר הטכנולוגיה הובילו את דרום קוריאה לירידות. הונג קונג עלתה ב-0.2% וסיאול ירדה ב-1.8%.



כלכלת סינגפור צמחה בקצב המהיר ביותר מזה שנה ברבעון האחרון של 2006 בשל העלייה במספר התיירים למדינה ובשל העלייה בצריכה הפרטית, אשר קיזזו את הירידה ביצוא מוצרי האלקטרוניקה. התמ"ג של סינגפור צמח בקצב שנתי של 7.6% ברבעון הרביעי לאחר צמיחה של 5.6% ברבעון השלישי. עם זאת, צמיחת כלכלת סינגפור עלולה להאט השנה ל-6%-4% בשל הירידה בביקוש למוצרי אלקטרוניקה סינגפוריים ברחבי העולם, כך מעריכה ממשלת סינגפור. מדד סטרייטס טיימס הסינגפורי עלה ב-1.3% וחצה לראשונה את קו 3,000 הנקודות.



שוק המניות בתאילנד יורד היום והבאט נחלש לאחר הפיגועים בבנגקוק בערב ראש השנה האזרחית. 8 פיצוצים בעיר הבירה גרמו למותם של 3 אנשים ולפציעתם של 38, ביניהם 9 זרים. מניות שירותי תיירות, כמו תאי איירוויס, הובילו את הירידות. מדד SET יורד ב-3.3% ביום המסחר הראשון שלו בשנה החדשה לאחר יומיים של סגירה לרגל החג. הבאט יורד ב-1.8% לרמה של 36.05 באט לדולר. מניות תאי איירווייס, חברת התעופה הגדולה במדינה, יורדות ב-6.2%.



מניות מגזר הטכנולוגיה בדרום קוריאה רשמו ירידות. מניית סמסונג אלקטרוניקס ירדה ב-2.2%. מניית LG פיליפס LCD ירדה ב-1%. מניית הייניקס, יצרנית השבבים הדרום קוריאנית, ירדה בשיעור דומה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully