וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בריטיש טלקום: 99.8% מאוכלוסיית בריטניה היא כיום בעלת גישה לפס רחב

סוכנויות הידיעות

3.1.2007 / 11:18

כך אמר בן ורוויין; 10 מיליון לקוחות בבריטניה משתמשים בשירותי האינטרנט בפס הרחב של החברה



בריטיש טלקום, חברת הטלקום הגדולה בבריטניה, הודיעה כי עד לסוף השבוע תרשום יותר מ-10 מיליון לקוחות המשתמשים בשירותי האינטרנט בפס הרחב שהיא מציעה. באפריל 2002, BT שמה לעצמה מטרה לרשום 5 מיליון לקוחות פס רחב עד 2006.



בן ורוויין, מנכ"ל BT, הציב את המטרה השאפתנית לאחר שהתמנה לתפקיד בתחילת 2002. "הבעיה בתחילה היתה הקושי להראות לאנשים את ההבדל שפס רחב יגרום. רק לאחר ששמועות מפה לאוזן התפשטו, יכולנו להציב יעד של 5 שנים שיעמוד על מיליון לקוחות בשנה, ובזמנו אנשים טענו שאני משוגע... והנה אנחנו עם 10 מיליון לקוחות", אמר ורוויין.



לטענת ורוויין, 99.8% מאוכלוסיית בריטניה היא כיום בעלת גישה לפס רחב. אם זאת, פחות משליש הלקוחות המחוברים לאינטרנט בפס רחב חתומים ישירות בחטיבה הקמעונית של BT, אחת הספקיות היקרות ביותר בבריטניה.



10 מיליון הלקוחות מפוצלים בין חטיבות BT Wholesales ואופנריץ'. BT Wholesales מספקת שירות ליותר מ-8.7 מיליון לקוחות. אופנריץ' מספקת שירות ל-1.3 מיליון לקוחות.



לפי אתר השוואות המחירים uSwitch.com, ממוצע מחירי הפס הרחב ירד בכ-17% בשנה האחרונה, על רקע הצעות של פס רחב ללא תשלום מחברות כגון קרפון וורהאוס, סקיי ואורנג'.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully