וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש ללומניס: דובי עופר מסאיטקס ויז'ן יחליף את אבנר רז בתחילת אפריל

שירלי יום-טוב

3.1.2007 / 13:08

חילופי המנכ"לים מגיעים לאחר שינוי מפת בעלי המניות בלומניס, עם רכישת 75% מהחברה בידי קבוצת משקיעים



מנכ"ל חדש לחברת לומניס. דובי עופר, מנהל חטיבה בחברת סאיטקס ויז'ן, כיום תחת HP העולמית, יתמנה לתפקיד מנכ"ל חברת מכשירי הלייזר החל מאפריל הקרוב.



עופר יחליף את אבנר רז, שיפרוש מהחברה לאחר ארבע שנים בכס המנכ"ל. החילופים מגיעים על רקע שינוי במפת בעלי המניות בלומניס, לאחר שבתחילת אוקטובר חתמה קבוצת משקיעים על עסקה לרכישת 75% בחברת לומניס. הקבוצה, בראשות אהרן ושלמה דוברת, הראל בית און ואבי זאבי, וקבוצת עופר היי-טק מקבוצת עופר בראשות אודי אנגל ויואב דופלט, תזרים ללומניס סכום של כ-120 מיליון דולר, שחלקו ישמש לפירעון חלק מהחוב של החברה כלפי בנק הפועלים.



לומניס טרם פירסמה הודעה בעניין, אך יהושע בקולה, מנכ"ל HP ישראל, ציין כי "דובי עופר הוביל את תהליך הרכישה והאינטגרציה של סאיטקס ויז'ן לתוך HP בהצלחה רבה, והחליט לפרוש. עופר יסיים את תפקידו כמנכ"ל חטיבת Large format ב-31 במארס".



לא ידוע מה מצבה העסקי של לומניס כיום. הדו"חות הכספיים האחרונים שפירסמה החברה היו לשנת 2005, בהם הציגה הכנסות של כ-283 מיליון דולר, רווח תפעולי בסך של כ-5.8 מיליון דולר והפסד נקי של כ-14 מיליון דולר. תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת הסתכם בשנה זו בכ-3.5 מיליון דולר ואילו הגירעון בהונה העצמי הסתכם בכ-40 מיליון דולר.



עד אפריל האחרון נסחרה לומניס בארה"ב, ברשימת הפינק שיטס, אך נמחקה ממסחר בעקבות הסדר אליו הגיעה החברה עם הרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC). הרשות חקרה את החברה וקבעה כי לומניס ניפחה הכנסות בשנים 2003-2001. הסכם הפשרה אליו הגיעה החברה עם הרשות כלל את מחיקת החברה ממסחר, אך הרשות ויתרה על הליכים אזרחיים נגד החברה, הליך שהיה כולל הוצאות גבוהות ללומניס.



לומניס מתכוונת להגיש בעתיד לרשות ניירות הערך בארה"ב, בקשה לרישום מחדש של מניותיה, מתוך כוונה לחזור להיות חברה ציבורית. כיום מחזיקים בעלי מניות מהציבור מניות לא סחירות של לומניס ומצב זה לא ישתנה עד שהחברה תחזור להיסחר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully