וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורטהיים השלים גם את רכישת רבינטקס: אינספייר רכשה את השליטה בחברה בתמורה ל-30 מיליון דולר

נתן שבע

3.1.2007 / 13:40

אינספייר תממן את העסקה באמצעות מקורותיה הכספיים ובאמצעות הלוואה בסך 70 מיליון שקל



אבי ורטהיים, בעל השליטה ב, השלים את רכישת השליטה ביצרנית האפודים והקסדות רבינטקס תמורת 30 מיליון דולר, מידיהם של זאב רבינוביץ' ומירה גומר. העסקה בוצעה לפי שווי של כ-50 מיליון דולר - 7% מעל שווייה של מחיר המניה בשוק וכ-17% מעל מחיר המניה כאשר נודע על העסקה לפני כחודשיים.



אינספייר תממן את העסקה באמצעות מקורותיה הכספיים ובאמצעות הלואה בסך 70 מיליון שקל שנלקחה מתאגיד בנקאי. בעקבות חילופי השליטה בחברה, ימונה ורטהיים ליו"ר הדירקטוריון. ורטהיים השלים בחודש האחרון גם את רכישת יצרנית יציקות הלחץ אורטל, באמצעות תדירגן, המייצרת עבור ענף הרכב מכלולים מכניים מאלומיניום שגם אותה רכש בשנה האחרונה.



מניית אינספייר הניבה בשנה האחרונה תשואה של 5% בלבד, גם על רקע שנה קשה שעברה על תדירגן שסבלה מהרעה בפעילות. יחד עם זאת, התאוששות במנית תדריגן בחודשים האחרונים, לצד זכייה בחוזה חדש, הקפיצה את מניית אינספייר בכ-30% בארבעת החודשים האחרונים. אינספייר מחזיקה גם בדי.פי.אל - יצרנית המגובנים הלחים ומוצרי ההיגיינה, ברימוני תעשיות - העוסקת בייצור תבניות להזרקת מוצרים מפלסטיק ובקפרו - העוסקת בפיתוח ייצור ושיווק של פלסים ומכשירי מדידה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully