וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק פוינט לביהמ"ש: למחוק על הסף את התביעה של עדי רופין; מנסה לסחוט כספים שלא מגיעים לו

כרמל בן צור

3.1.2007 / 16:40

בבקשה למחיקת התביעה על הסף טוענת צ'ק פוינט כי מדובר בתביעה כספית ששוויה ניתן להערכה



חברת מבקשת מבית המשפט המחוזי בתל אביב להורות על מחיקתה על הסף של התביעה שהגיש נגדה עדי רופין, ממייסדי סופוור. לצ'ק פוינט ולרופין מניות בסופוור, ולדברי צ'ק פוינט - התביעה היא אחת מארבע תביעות נגדה שיזם רופין יחד עם שותפו לייסוד החברה, איתי בוגנר, במטרה לסחוט ממנה סכומים שאינם מגיעים להם.



בבקשה למחיקת התביעה על הסף טוענת צ'ק פוינט כי מדובר בתביעה כספית ששוויה ניתן להערכה. זאת, בניגוד לטענתו של רופין כי הסכום לא ניתן להערכה. בצ'ק פוינט מבקשים להסתמך על כך שבתביעה שהגיש כתב רופין כי "בהיות צ'ק פוינט אחת מהחברות המצליחות והמובילות בתחום אבטחת המידע, חברה עשירה ביותר, שקופתה מיליארדי דולרים ואשר שוויה בבורסה עומד על מעל 5 מיליארד דולר ובקופתה מיליארדי דולרים במזומן - הרי שחיובה לרכוש את מניות המיעוט, ששוויין עשרות מיליוני דולרים בלבד, לא ייחשב לגזירה בלתי סבירה או כזו שלא תוכל לעמוד בה". לדברי צ'ק פוינט, כך ניתן להעריך את סכום התביעה בעשרות מיליוני דולרים.



צ'ק פוינט מבקשת לפיכך להורות על מחיקת התביעה על הסף, בשל "הגשת תובענה כספית במסווה של תובענה ששוויה בלתי ניתן לביטוי כספי, ומכאן אי תשלום אגרה כדין". לחילופין, מבקשת צ'ק פוינט לחייב את רופין בשערוך סכום התביעה ובתשלום אגרה כדין. בבקשה שהגישה לבית המשפט, מציינת צ'ק פוינט כי סכום האגרה ששולם הוא 831 שקל בלבד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully