וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ויו"ר הום דיפו, בוב נרדלי, התפטר; יקבל חבילת פיצויים בשווי 210 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

3.1.2007 / 17:03

מניית הום דיפו עולה ב-2.7% עם תחילת המסחר בוול סטריט; ירדה ב-1.4% בשנה האחרונה



מנכ"ל ויו"ר ענקית הציוד לבית הום דיפו, בוב נרדלי, התפטר ויקבל, בעקבות העזיבה, חבילת פיצויים בשווי 210 מיליון דולר. מחליפו בתפקיד - סגן היו"ר הנוכחי - פרנק בלייק.



עזיבתו של נרדלי באה על רקע ביקורת עזה שספגה מועצת מנהלי החברה ונרדלי על חבילת הפיצויים "הנדיבה יתר על המידה" לאור הביצועים החלשים של מניות החברה וירידה ברווחים בשל ההאטה בשוק הדיור בארה"ב. מניית הום דיפו (סימול HD) עולה ב-2.7% עם תחילת המסחר בוול סטריט. המניה ירדה ב-1.4% בשנה האחרונה.



נרדלי והום דיפו הסכימו על תנאי חבילת העזיבה כחלק מחוזה הקבלה לעבודה של נרדלי. לפי תנאי ההסכם, נרדלי יקבל 210 מיליון דולר, הכוללים 20 מיליון דולר במזומן, מניות מותנות בשווי 77 מיליון דולר, תשלום של רווחי עבר ממניות מותנות שמומשו בשווי 44 מיליון דולר, והטבת פרישה בשווי 32 מיליון דולר.



בהצהרה שפירסמה מועצת מנהלי הום דיפו, היא מביעה את תודתה לנרדלי על "מנהיגות חזקה בשש השנים האחרונות". כמו כן, נמסר מהום דיפו כי נרדלי הסכים לא להתחרות בחברה למשך תקופה של שנה, לא לגנוב לקוחות או עובדים במשך 4 שנים והגבלות נוספות. נרדלי נכנס לתפקידו בהום דיפו לאחר שלא קיבל את תפקיד מנכ"ל ג'נרל אלקטריק בעקבות מנכ"לה לשעבר, פרישת ג'ק וולש.



הום דיפו הכריזה כי סמנכ"לית הכספים, קרול טום, וסגן נשיא חטיבת האספקה בחברה, ג'ו דאנג'לו, יקחו על עצמם תפקידים נוספים. טום תהיה אחראית על מיזוגים ורכישות ועל שירותי האשראי בחברה. דאנג'לו מונה לסמנכ"ל התפעול.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully