וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה ראשונה לנכסים ובניין ולאלקטרה בהודו: ישקיעו 140 מיליון דולר בפרויקט מגורים ומסחר בעיר הידראבאד

אסף רותם

3.1.2007 / 21:23

הרכישה תתבצע האמצעות חברה בת ממאוריציוס, בה מחזיקות נכסים ובניין ואלקטרה



עסקה ראשונה בהודו ל, מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר, ול, שבשליטת . החברות מנהלות מו"מ מתקדם לרכישת קרקע בשטח של כ-140 דונם בעיר הידראבאד (Hyderabad).



הרכישה תתבצע באמצעות החברה הבת הרשומה במאוריציוס, בה מחזיקות נכסים ובניין ואלקטרה ב-45% כל אחת, בעוד שהחברה ההודית מחזיקה ב-10%.



בכוונת המיזם המשותף לתכנן ולהקים על הקרקע מבנים, אשר ישמשו ליעודים מעורבים ובעיקר למשרדים, למסחר ולמגורים, בהיקף של כ-280 אלף מ"ר. להערכת החברה המשותפת, ההיקף הכולל של הפרויקט יסתכם בכ-140 מיליון דולר.



העלות הכוללת של רכישת הקרקע תסתכם בכ-23 מיליון דולר, וחלקה של כל חברה ברכישה יסתכם בכ-10 מיליון דולר, אשר ימומנו ממקורות עצמיים. חתימת מזכר ההבנות לרכישת הקרקע צפויה בימים הקרובים.



בדצמבר חתמו נכסים ובניין ואלקטרה על הסכם להקמת חברה בת משותפת, יחד עם חברה הודית, שתשקיע בשלב ראשון כ-100 מיליון דולר בתחום הנדל"ן המניב ונדל"ן למגורים בדרום מזרח המדינה. שתי החברות יחזיקו ב-45% כל אחת בחברה, ואילו החברה ההודית תחזיק ב-10%. יו"ר קבוצת נכסים ובניין, רפי ביסקר, ומנכ"ל הקבוצה, סגי איתן, הסבירו אז כי ההשקעות בהודו הן המשך לאסטרטגיה של הקבוצה להשקיע במדינות מתפתחות בתחום הייזום הנדל"ני. מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, שלמה שרף, אמר כי מדובר בכניסה ראשונה של אלקטרה לאסיה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully