וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשם העליון יגאל מרזל נזף במערער, אך הוא כבר מת

ארנון בן-יאיר

4.1.2007 / 9:38

הרשם הורה לאשר ויזגן להגיש את נימוקי ערעורו, אך זה התאבד מספר ימים לפני כן



טחנות הצדק טוחנות לאט, זה ידוע, אך מתברר שלעתים לאיטיות יש משמעות רבה מהרגיל.



ביום רביעי שעבר הורה רשם בית המשפט העליון, יגאל מרזל, למתנחל אשר ויזגן להגיש עד 1 במארס את נימוקי ערעורו על פסק דין שבו נגזרו עליו ארבעה מאסרי עולם ועוד 12 שנות מאסר, בגין רצח ביריות של ארבעה פועלים פלשתינאים ופציעה של אחד נוסף. מרזל נזף בויזגן על כך שעד כה לא הוגשו בתיק נימוקי ערעור מפורטים, ואף הזהיר אותו שאם לא יוגשו במועד שנקבע, יבוטל מועד הדיון לערעור ללא הודעה מוקדמת.



נראה שמרזל לא קרא עיתונים בסוף השבוע שקדם להחלטתו. לפיכך לא ידע כי ימים אחדים קודם לכן בעל הדין שניצב בפניו, ויזגן, שלח יד בנפשו בכלא איילון ותלה את עצמו באמצעות תפילין שכרך סביב צווארו.



כאשר התבררה למרזל טעותו כמה ימים לאחר מכן, הוא הורה על ביטול החלטתו הקודמת ועל מחיקת הערעור. "מסתבר כי המערער נפטר לבית עולמו ביום 21.12.06, נתון שהובא לידיעתי לאחר מתן החלטתי", כתב מרזל.



ויזגן, תושב לשעבר של ההתנחלות שבות רחל, 38, רצח ביריות באוגוסט 2005 ארבעה פלשתינאים, עמיתיו לעבודה, ופצע בינוני פועל נוסף. ויזגן התכוון להסיע את הפועלים הפלשתינאים לביתם בסיום יום העבודה במפעל, הנמצא סמוך להתנחלות שילה. ביציאה מאזור התעשייה של ההתנחלות, הוא עצר את הרכב ניגש לשומר בכניסה למתחם וביקש כוס מים.בעדותו במשטרה אמר שחטף מהשומר את נשקו באיומי סכין, ולאחר מכן ירה בשני הפועלים שהסיע ברכבו. לעומת זאת, חבריו טוענים כי ויזגן אמר להם שירה בפועלים בנשקו שלו. לאחר שירה בפועלים שברכב המשיך ויזגן למפעל שבו עבד וירה בשלושה פועלים נוספים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully