וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקונט מרחיב את שעות הפעילות עד 20:00 ב-60 סניפים

רם דגן

4.1.2007 / 10:52

המהלך מתבצע כחלק מקמפיין שיווקי של הבנק שאמור לעמוד בסימן "משנים חוקים בבנקאות"



בנק דיסקונט ירחיב במהלך השנה את שעות הפעילות ב-60 מסניפיו. הבנק, שמפעיל כיום כ-150 סניפים, מתכוון להרחיב את שעות הפעילות בסניפים האלה עד השעה 20:00 בערב, ואף לאפשר ללקוחות לקבל שירותים בשעות הפיצול, בהן הסניף אמור להיות סגור. יש להדגיש כי גם לאחר השינוי, סניפי הבנק יהיו סגורים בשעות הפיצול (אחה"צ), והחל משעה 18:00 בערב. אולם, בשעות האלה יינתן שירות ללקוחות ב"אזורי מפגש" במבואות הסניפים.



לקראת השינוי יצוידו המבואות במכשור אוטומטי, שיאפשר ביצוע פעולות בנקאיות. במקביל יוצבו במבואות בשעות ההרחבה פקידים בנקאיים, שיסייעו ללקוחות לבצע פעולות ויתנו להם מענה שירותי.



בבנק טוענים, כי הלקוחות יוכלו לבצע במבואות 90% מהפעולות הבנקאיות, לרבות פעולות הדורשות אישור של מורשה חתימה. כך למשל, לקוח שירצה לקבל הלוואה, יוכל למלא את הטפסים הדרושים במבואה ולקבל את האישור בדואר. בבנק הסבירו כי הרחבת שעות הפעילות והצבת הפקידים במבואות נועדה בין היתר לאפשר ללקוחות לצמצם את מספר הפעמים שהם צריכים להגיע לסניף.



כיום מפעיל דיסקונט כבר כ-30 סניפים במתכונת הזו. במהלך ינואר יצטרפו עוד 10 סניפים ובמהלך השנה יתווספו סניפים נוספים. כיום מפעיל דיסקונט 3 סניפים במתכונת המורחבת בתל אביב, ירושלים וחיפה, ובנוסף בסניפים בודדים בשאר ריכוזי הערים.



הרחבת שעות הפעילות של הסניפים מתבצעת כחלק ממהלך שיווקי בו החל הבנק בימים האחרונים. המהלך יעמוד בסימן "משנים חוקים בבנקאות". בדיסקונט אומרים כי המהלך אמור לתת מענה ופתרון לצרכי הלקוחות בסוגיות שונות ובממשקים שונים עם הבנק. רוני פלד, מנהל הפרסום והתקשורת השיווקית בדיסקונט, ציין: "הבנו כי הבנקים נתפסים כמערכת לא ידידותית של חוקים וכללים נוקשים, שחלקם הגדול אינו מוצדק. הבנק מרים את הכפפה ומתחיל לבצע מהלכים שישנו "חוקים בנקאיים" בעייתיים שקיימים גם אצלו".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully