וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסמן נפרד מברונפמן ופישר ברבוע הכחול

גלי ברגר

4.1.2007 / 12:07

גורמים בשוק מעריכים שהסיבה היא רכישת רשת המרכולים העירונית AM:PM על ידי ויסמן

אחרי שנים של סכסוכים נפרדת דרכם המשותפת של דודי ויסמן, מתיו ברונפמן ושולם פישר: ויסמן יקנה את חלקם של ברונפמן ופישר .

המשא ומתן בין הצדדים נמשך למעלה משנה, וגורמים בשוק מעריכים שרכישת רשת המרכולים העירונית AM:PM על ידי ויסמן זירזה את הפרידה. הרשת פועלת בשבת ושולם פישר הוא אדם דתי. השמועות בשוק הגיעו עד לכדי השערות שאחת הסיבות לרכישת הרשת היתה דחיפת פישר וברונפמן החוצה.

רבוע כחול נמצאת כיום בשליטת (75%) קבוצת ברונפמן-אלון, בה שולטים דודי ויסמן ובן דודו עורך הדין שרגא בירן. מתיו ברונפמן, שרכש את בנק דיסקונט מידי המדינה, מחזיק יחד עם שולם פישר במניות מיעוט ברבוע הכחול, לאחר שלפני כמה חודשים רכשה דור אלון חלק ממניות ברונפמן ופישר.

לפני כארבע שנים רכשו הארבעה במשותף את הרבוע הכחול מידי האגודה השותפית תמורת 280 מיליון דולר, אך עד מהרה הסתבר שהשידוך לא היה מוצלח וויסמן הציע לרכוש את חלקו של ברונפמן.

בראיון ל-TheMarker לפני כשנה, אמר דודי ויסמן "אני שגיתי במתיו ברונפמן, וגם אצלו היו שותפים נוספים שראו את עצמם כמי שמנהל את העסק. הבעיה היתה שלכל אחד מהצדדים בשותפות אלון-ברונפמן היתה תפיסה ניהולית שונה, וגם הם היו קבוצה לא מגובשת כשלא היה ברור מי עושה מה.
שולם פישר בא מתרבות של עולם אחר, שמנוהל אחרת. הוא שונה ממני. בניגוד אלי, הוא לא מנתח כל דבר עם נייר ועיפרון, אבל תחושות הבטן שלו יוצאות מן הכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully