וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן ישראלי מונה לתפקיד מנכ"ל צ'יפ פיסי

ליאור הנר

4.1.2007 / 19:16

ישראלי פרש מוואלה! באוקטובר והוחלף על ידי אילן ישועה. צ'יפ פיסי מייצרת מחשבי קצה מזעריים לתחנות קצה

אילן ישראלי, לשעבר מנכ"ל וואלה!, מונה לתפקיד מנכ"ל יצרנית מחשבי הרשת הממוזערים, צ'יפ פיסי (Chip PC). ישראלי ניהל את וואלה! במשך כשלוש שנים וחצי והוביל את החברה לצמיחה מרשימה. קודם לכן שימש ישראלי כמנכ"ל רשת חנויות המחשבים באג ומנהל פיתוח עסקים בבזק. ישראלי הוביל את וואלה! למחזור שנתי של 75.6 מיליון שקל ורווח שנתי של 12.3 מיליון שקל, והצעיד את החברה משווי שוק של 3 מיליון דולר לשווי שוק של 65 מיליון דולר ב-2005. את ישראלי החליף בוואלה!, אילן ישועה, ששימש לפני כן כמנכ"ל חברת בריטניקה העולמית.

צ'יפ פיסי הוקמה בשנת 2000 על ידי אורה ואביב סופר והיא מייצרת מחשבי קצה מזעריים לתחנות קצה (Thin Clients) שגודלם ככף יד. המחשב אינו כולל רכיבי חומרה רבים ומקבל את כל היישומים הפועלים עליו מהשרת הארגוני. המחשב הזעיר של צ'יפ פיסי כולל שבב זיכרון פלאש של 64 מגה בייט במקום דיסק קשיח, מעבד קטן של AMD במקום מעבדי הג'יגה הרצים הגדולים, כרטיס קול קטן ותוכנת חלונות CE קטנה, המיועדת במקור למחשבי כף יד.

לצי'פ פיסי יש לא מעט מתחרים בשוק שלה, בהם גם ענקים כמו HP, נטוורק, WYSE ו-IGEL שמציעים מערכות דומות, אך גדולות יותר. החברה מוכרת את מחשביה בהיקפים גדולים בארץ ובחו"ל ומחזיקה משרדי מכירות במספר מדינות אירופיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully