וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לאחר ההנפקה: דוד מחלב מפנה את כסא מנכ"ל סקופוס לנשיא החברה הד"ר ירון סימלר

עומרי כהן

5.1.2007 / 16:14

סקופוס: החילופים מתוכננים ואף דווחו בתשקיף שהוגש אשתקד ל-SEC; מחלב יחליף את יואל גת בתפקיד היו"ר



קצת יותר משנה לאחר ההנפקה בנאסד"ק, פינה השבוע המנכ"ל הוותיק של חברת סקופוס, דוד מחלב, את כיסאו לטובת הד"ר ירון סימלר, אשר מכהן מאז אוגוסט 2005 בתפקיד נשיא החברה. סימלר מחזיק בתואר דוקטור להנדסת חשמל מטעם אוניברסיטת ברקלי שקליפורניה. לדברי סקופוס, חילופי המנכ"לים היו מתוכננים, ואף דווחו בתשקיף שהוגש לרשות ניירות ערך בארה"ב (SEC) לקראת ההנפקה.



סקופוס מתמחה בפיתוח וייצור מוצרים להעברת שידורים ברשתות וידיאו דיגיטליות. לאחר לא מעט קשיים, השלימה החברה בדצמבר 2005 הנפקה ראשונה של מניות לציבור לפי מחיר של 7 דולרים למניה. עם זאת, מאז הציגה החברה ביצועים מאכזבים ומנייתה צללה עד למחיר שפל של 3.1 דולרים. מאז, נרשמה התאוששות מסוימת במניה ואמש היא נסחרה סביב מחיר של 4 דולרים, המשקף לחברה שווי של 53 מיליון דולר בדילול מלא.



סקופוס רשמה בתשעת החודשים הראשונים של 2006 גידול של 7% בלבד בהכנסות ל-35.2 מיליון דולר, בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2005. במקביל, צומצם ההפסד הנקי שלה ב-27%, אולם נותר גבוה בהיקף של 3 מיליון דולר (23 סנט למניה). עם נתונים כאלו, עדיין קשה להגדיר את סקופוס כחברת צמיחה.



סקופוס הוקמה ב-1995 בידי מחלב, אשר החזיק מאז הקמתה בתפקיד המנכ"ל והוביל את החברה בעשור הראשון של חייה. בעקבות חילופי המנכ"לים, יתמנה מחלב ליו"ר פעיל בסקופוס על חשבון יואל גת, אשר יפנה את תפקיד היו"ר אולם ימשיך לכהן כדירקטור בחברה. גת הוא ממייסדי חברת גילת רשתות לוויין וכיהן בעבר כמנכ"לה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully