וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון 365 רכשה השליטה בחברת קשרי תעופה לפי שווי חברה של 10 מיליון דולר

אסף רותם

7.1.2007 / 10:19

זוהי הרכישה הראשונה שמבצעת מועדון 365, חברה בת של המשביר החדש לצרכן, בכספי ההנפקה שביצעה ביוני 2006



מועדון 365, מקבוצת המשביר החדש לצרכן, השלימה את רכישת השליטה (73.77%) בחברת קשרי תעופה. החברה שילמה למייסד קשרי תעופה, חיים רחמים, כ-7.5 מיליון דולר, תמורת השליטה בחברה.



קשרי תעופה, שהוקמה בשנת 1984, הינה מחברות התיירות המובילות בישראל. החברה עוסקת בהפעלת טיסות שכר נכנסות ויוצאות, ובשיווק חבילות תיור ושירותי תיירות. החברה מנוהלת על ידי המנכ"ל יורם מוטעי, שכיהן בעבר בחברה כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בארקיע.



המשביר 365 מסרה כי קשרי תעופה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2006 עם הכנסות בסך של כ-322 מיליון שקל ועם רווח נקי בסך של כ-6 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-310 מיליון שקל ורווח נקי בסך של כ-5.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.



איתי שפיר, מנכ"ל מועדון 365, אמר היום: "תהליך בדיקת הנאותות המעמיק שביצענו, ההיכרות הטובה יותר שיש לנו כיום עם מנהלי החברה ועובדיה, והתוצאות המצוינות שקשרי תעופה הציגה ברבעון השלישי, בניהולו של המנכ"ל יורם מוטעי, לעומת החששות הכבדים שהיו לגבי תוצאות ענף התיירות בשל מלחמת לבנון השנייה - רק חיזקו אצלנו את התחושה שניתן יהיה להרחיב את פעילותה של החברה ולהשביח את ערכה באופן משמעותי".



רכישת קשרי תעופה בוצעה באמצעות כספי ההנפקה שהשלימה מועדון 365 בחודש יוני האחרון, בהיקף של כ-75 מיליון שקל בהנפקת איגרות חוב ואופציות. החברה האם, המשביר החדש לצרכן, העמידה ערבות כביטחון לכיסוי מלא של התחייבויות החברה הבת כלפי בעלי האג"ח.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully