וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני נויברגר קודם לתפקיד מנהל תחום ה-SMB של חברת מיקרוסופט באיזור המזרח התיכון ואפריקה

רפאל פוגל

7.1.2007 / 13:34

במסגרת התפקיד החדש, יהיה נויברגר חבר בהנהלת האיזור ואחראי על המכירות של מיקרוסופט למגזר העסקים הקטנים והבינוניים ב-79 מדינות



דני נויברגר, מי שניהל עד לאחרונה את החטיבת האחראית על מגזר ה-SMB במיקרוסופט ישראל, התמנה לתפקיד מנהל תחום ה-Small&Medium Business באיזור המזרח התיכון ואפריקה (MEA) של חברת מיקרוסופט. במסגרת התפקיד החדש, יהיה נויברגר חבר בהנהלת האיזור ואחראי על המכירות של מיקרוסופט למגזר העסקים הקטנים והבינוניים ב-79 מדינות. בנוסף, הוא יהיה גם חבר בהנהלה העולמית המורחבת של תחום ה-SMB במיקרוסופט.



דני נויברגר הצטרף למיקרוסופט ישראל לפני 12 שנה בתפקיד של איש מכירות למגזר האנטרפרייז. בתפקידו הבא, הוא ניהל במשך 4 שנים את תחום השרתים בחטיבת השיווק במיקרוסופט ישראל והיה שותף לפריצה הגדולה של מוצרי השרת של מיקרוסופט - Windows NT, Exchange ו-SQL Server.



ב-6 השנים האחרונות מילא נויברגר שלושה תפקידים בהנהלת מיקרוסופט ישראל: מנהל חטיבת לקוחות ושותפי האנטרפרייז (EPG), מנהל חטיבת השירות והייעוץ (Services) ובשנתיים האחרונות מנהל חטיבת הלקוחות, שותפים ופתרונות עסקיים (SMS&P) שאחראית על מכירות החברה למגזר ה-SMB ולמגזר הלקוחות הביתיים.



דני נויברגר (41) הוא בעל תואר BSc בהנדסת תעשייה וניהול ותואר שני בניהול תעשייתי - שניהם מהטכניון בחיפה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully