וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין הטכנולוגיה ה"אינדסטרי סטנדרד" עומד בפני סגירה

עפרה שלו

17.8.2001 / 9:42

המשקיעים החליטו למשוך ממנו את ידיהם על רקע ההאטה בפרסום; קיים עדיין סיכוי כי המגזין ימצא משקיע חדש ויחדש את פעילותו

מגזין הטכנולוגיה ה"אינדסטרי סטנדרד" עומד בפני סגירה, לאחר שהמשקיעים החליטו למשוך ממנו את ידיהם על רקע ההאטה בפרסום. מו"ל המגזין, סטנדרד מדיה, ייסגר גם הוא.

מקור מקורב להחלטה מסר ל-CNN.com כי משרדי ה"אינדסטרי סטנדרד" נסגרו השבוע. עם זאת, קיים עדיין סיכוי כי המגזין ימצא משקיע חדש ויחדש את פעילותו. דאטה גרופ, בעל המניות הגדול במגזין, שהתחייב בעל פה מוקדם יותר השנה לתמוך במגזין במשך שנה, הפסיק את המימון.

המגזין היה ידוע בבזבזנותו: על גגי המשרדים בסן פרנסיסקו נערכו מדי שבוע מסיבות מתוקשרות, וצוות העובדים נהנה ממשכורת שמנות. "האינדסטרי סטנדרד", לדברי המקור, השכיל להרוויח כסף, אך גם לכלות אותו. "עורכים בכירים קיבלו משכורות בעלות 6 ספרות", אמר.

ה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי המשקיעים של המגזין שוקלים להגיש בקשה להגנה מפני פשיטת רגל. גירסה מקוצרת של המגזין, שתתמקד בכלכלה החדשה, עשויה להמשיך לפעול ברשת.

בנובמבר הודיעה קבוצת העיתונות סטנדרד מדיה כי תפסיק את פעילות הגירסה הבריטית של המגזין על רקע החולשה בהכנסות מפרסום.

המגזין, המסקר בעיקר את תחומי הכלכלה החדשה, נאבק כבר תקופה ארוכה לשרוד תחת הצמצום המשמעותי מההכנסות מפרסום. החולשה בענף הדוט.קום, שפירסם רבות במגזין של הרשת, פגעה קשות בחוליה זו של שרשרת ההיי-טק, שהתפרנסה יפה עת פרח הענף.

קבוצת העיתונות ביצעה שני סבבי פיטורים גדולים וביטלה את הנפקתה המתוכננת בעקבות האקלים הקשה בשוק ההנפקות.

בינואר, כשפיטר המגזין 7% מעובדיו, אמר ג'יימס באטל, יו"ר המגזין, כי הקיצוצים מתבצעים על רקע הצמיחה בהיקף ובהכנסות של האתר. "הקיצוצים נעשו על מנת להצליח לשמור על נפח האתר והמגזין, הבעיה היא המשרות, לא האנשים", הוסיף באטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully