וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה הלאומית לדרכים: גידול של 300% בהיקף הפרויקטים החדשים ברשת הכבישים הבינעירונית

שרון קדמי

7.1.2007 / 14:37

עם זאת, משרד התחבורה מקדם קיצוץ של כ-2 מיליארד שקל מתוך מסגרת תקציב הפיתוח של החברה הלאומית



החברה הלאומית לדרכים (מעצ החדשה) הגדילה בשנה האחרונה את מספר הפרויקטים שיצאו לדרכם במערכת הכבישים הבינעירונית פי שלושה, כך דיווחה היום החברה. החברה פירסמה מכרזים בהיקף כולל של 600 מיליון שקל בשנת 2005, ואילו בשנת 2006, הגיע ההיקף הכספי של המכרזים שפורסמו ל-1.7 מיליארד שקל.



בחברה ציינו כי מכרזי הביצוע מהווים חלק מרכזי מתוך הניצול התקציבי של שנת 2006 שהגיע לשיעור של 96% מתוך התקציב בפועל. קרי, ניצול בהיקף של 1.95 מיליארד שקל, מתוך תקציב מאושר של 2.03 מיליארד שקל.



לדברי מנכ"ל החברה, אלכס ויז'ניצר, "סיכום שנת העבודה 2006 מצביע על האצה עקבית בקצב המימוש של פרויקטים בביצוע. גידול בקצב פרסום המכרזים והתקדמות טובה בתהליכי ההפקעות בפרויקטים החדשים".



עם זאת, בימים אלה, מקדם משרד התחבורה קיצוץ של כ-2 מיליארד שקל מתוך מסגרת תקציב הפיתוח של החברה הלאומית בהיקף של 19 מיליארד שקל עד שנת 2011. על פי התוכנית, יבוצע קיצוץ עמוק מתקציב החברה הלאומית, אך הקיצוץ בפועל יהיה רק בהיקף של 1.3 מיליארד שקל. היתרה תועבר להשקעה בפרויקטים בתחום התחבורה והבטיחות בדרכים במגזר העירוני, עליו אחראי משרד התחבורה, ולא במגזר הבינעירוני, עליו אחראית החברה הלאומית לדרכים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully