וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר הרחיבה השימוש בתחנות עבודה מבוססות סיטריקס, רכשה כאלף רישיונות מאמן מחשבים בכמה מיליוני שקלים

ליאור הנר

7.1.2007 / 14:44

פתרון הטרמינל של סיטריקס מאפשר עבודה מרחוק ללא מחשב מלא באמצעות טרמינל



אמן מחשבים, המייצגת בישראל את חברת סיטריקס, הודיעה כי מפעילת הסלולר פרטנר רכשה 1,000 רישיונות של תוכנת הגישה ל-Terminal Server של סיטריקס ו-500 רישיונות של פתרון הרשת המאובטחת בטכנולוגיית SSL-VPN. היקף העסקה מוערך בכמה מיליוני שקלים. מדובר ברכישה שנייה של רישיונות. בעבר נרכשו 1,500 רישיונות, אך עדיין לא כל המשתמשים הועברו לתחנות עבודה מבוססות סיטריקס. עד כה השתמשו בפרטנר בתחנות עבודה רגילות או במערכות טרמינל של מיקרוסופט.



"סיטריקס מאפשרת הקמת סביבת עבודה משותפת למשתמשים העובדים על יישומים שונים במקומות גיאוגרפיים שונים וברמות הרשאה שונות", מסבירה איריס בן דור, מנהלת תחום סיטריקס באמן מחשבים. לדבריה, באמצעות המערכת ניתן גם להתאים את רשת המחשוב לתקנות שונות ולאפשר גלישה מאובטחת מסניפים מרוחקים. בנוסף למערכת המחשוב באמצעות טרמינלים (וירטואליזציה), העסקה כללה גם פתרון כניסה מרחוק מאובטח באמצעות טכנולוגיית VPN/SSL.



לדברי בל קיטאי, מנהלת מחלקת פיתוח תשתיות בחברת פרטנר, יישום טכנולוגיית סיטריקס בארגון מאפשר גישה לכלל נציגי שירות הלקוחות למערכות ה-IT. כמו כן, מימוש פתרון ה-VPN/SSL, מקנה יכולות גישה למערכות המידע עבור כל עובד, מכל מקום בעולם ובצורה מאובטחת. מערכת הגישה המאובטחת כבר נמצאת בבדיקה בפרטנר לשימוש עובדי החברה לגישה מרוחקת למערכות המחשוב גם באמצעות טלפון סלולרי. ככל הנראה, בעתיד תציע החברה את המוצר גם ללקוחותיה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully