וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב פאואר קארד עובר לדובצקי-זקס-אוברוצקי

איילה צורף

7.1.2007 / 14:49

מדובר בתקציב לא גבוה, אך כזה המאפשר למשרד הפרסום דריסת רגל בעסקיו של פישמן

תקציב הפרסום של כרטיס האשראי פאואר קארד מקבוצת פישמן, עובר למשרד הפרסום דובצקי-זקס-אוברוצקי, כך נודע ל-TheMarker. התקציב טופל בחמש השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי.

מבחינת אדלר-חומסקי לא מדובר באיבוד תקציב משמעותי, שכן היקף הפעילות השנתי שלו עומד על כ-200 אלף דולר, שאת מרביתם משקיעה החברה בפרסום ב"ידיעות אחרונות" וב"גלובס", השייכים לאיש העסקים אליעזר פישמן. את שטחי הפרסום עבור הפאואר קארד ושאר מותגי פישמן רוכשת חברת מיוז, השייכת אף היא לפישמן.

מבחינת משרד הפרסום דובצקי-זקס-אוברוצקי, מדובר בתוספת משמעותית לפעילות, לאו דווקא מההיבט הכספי, אלא יותר מבחינת הקירבה לעסקיו של פישמן. התקציב מאפשר למשרד, שאינו גדול, דריסת רגל בפעילות העסקית של קבוצת פישמן.

מועדון פאואר קארד מונה כ-100 אלף חברים ו-15 רשתות, מרביתן שייכות לפישמן: הום סנטר, מגה ספורט, טויס אר אס, טן - תחנות דלק, בסט ביי, סליו, אפריל וסטימצקי.

לדברי ליאור טנר, מנהל האסטרטגיה של פאואר קארד: "אנו בטוחים כי דובצקי-זקס-אוברוצקי יסייע רבות בחידוד הקו האסטרטגי והפרסומי של המועדון ובהגשמת יעדי השנה הקרובה ובהם: צירוף רשתות חדשות למועדון, הקניית ערכים מוספים נוספים לכרטיס והגדלת מספר החברים. אנו מודים לאדלר- חומסקי על שנים יפות של עבודה משותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully