וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של ראש רשות המסים ג'קי מצא הוארך ביממה

ארנון בן-יאיר

7.1.2007 / 17:51

הבוקר שיגר מצא מכתב לשר האוצר, אברהם הירשזון, בו הוא דחה את האשמות נגדו וכלל פרטים על חקירתו במשטרה

מעצרו של ראש רשות המסים, ג'קי מצא, הוארך היום על ידי בית משפט השלום בתל אביב עד מחר בשעה 18:00. המעצר הוארך בהסכמה בין נציג המשטרה לבא כוחו של מצא, עו"ד נבות תל-צור, ובהיעדרו של מצא עצמו. מחר ישתרר מצא למעצר בית מלא בן 16 ימים, ולאחריו ייאסר עליו להיכנס למשרדי רשות המסים במשך 30 ימים נוספים.

הבוקר שיגר מצא מכתב לשר האוצר, אברהם הירשזון, בו הוא דחה את האשמות נגדו וכלל פרטים על חקירתו במשטרה. מהמשטרה נמסר, כי היא בודקת את נסיבות משלוח המכתב. לדבריה, "כל מכתב שנשלח מן המעצר הוא לכאורה אקט לא תקין של שיבוש הליכי חקירה", וכך יתייחסו גם למקרה זה.

בדיון שהתקיים היום בבית משפט השלום, הסכימו נציג המשטרה ובא כוחה של אורנה בכר, עו"ד זרי חזן, כי המשטרה תוכל לאפשר לה לצאת ממעצר הבית או להיפגש עם כל אדם לפי שיקול דעתה של המשטרה, בהתאם לבקשת בכר.

לפי הנטען, מינויה של בכר נעשה תוך שיתוף פעולה של הממונים עליה עם קובי בן-גור. בכר כופרת בטענה. לטענתה, גם אם היה דבר כזה, הרי שהוא לא היה בידיעתה. לטענתה, היא נכנסה לתפקיד סגנית פקיד שומה תל אביב רק לפני חודשיים לאחר שהתמודדה עליו עם אחרים ועמדה בוועדת קבלה כנדרש. לדבריה, היא רואת חשבון מצליחה וותיקה ברשות ומרצה בתחום, כך שהקידום שלה היה טבעי. בכר טוענת כי לא היתה שותפה לשום התרחשות מאחורי הקלעים. בנוסף, בתקופה הקצרה שהיא בתפקיד, איש לא פנה אליה ולא ביקש ממנה דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully