וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי אלכסנדר משקיע בפרויקט דיור לעניי נמיביה

שירלי יום-טוב

7.1.2007 / 17:19

אלכסנדר השקיע 1.7 מיליון דולר ברכישת 21 אלף מ"ר המיועד לפרויקט דיור מבוסס אנרגיה סולרית

קובי אלכסנדר השקיע 1.7 מיליון דולר (12.3 מיליון דולר נמיבי) בפרויקט נדל"ן לאוכלוסיה ענייה בעיר החוף וולביס ביי בנמיביה, כך דיווח העיתון "The Namibian". הפרויקט אמור לאכלס 100 משפחות בשלב הראשון והוא מתבסס על אנרגיה סולרית בלבד. אלכסנדר רכש עד כה 21 אלף מ"ר עבור הפרויקט, וסוכנות הנדל"ן שמעורבת בו ציינה כי אם הפרויקט יוכתר בהצלחה הוא יורחב למקומות נוספים בנמיביה.

אלכסנדר, מייסד ולשעבר מנכ"ל קומברס, שוהה בנמיביה מיולי האחרון, לאחר שנמלט מארה"ב טרם הגשת כתב אישום חמור נגדו בפרשת האופציות בקומברס. בית המשפט הגבוה בנמיביה הורה בחודש שעבר לשני בנקים נמיביים להסיר את ההגבלות שהם הטילו על חשבונותיו של אלכסנדר, ובהם 17 מיליון דולר.

אלכסנדר מואשם בכ-35 עבירות בארה"ב, ביניהן שוחד, הונאה והלבנת הון. עיקר הפרשה נסוב סביב מניפולציות לא חוקיות באופציות שחילקה החברה למנהלים (בקדייטינג).

אלכסנדר פועל במרץ להשתקע בנמיביה ולהוכיח לשלטונות המדינה כי בכוונתו לתרום מהונו ומכישוריו העסקיים למדינה. הוא שוהה שם עם רעייתו ושני ילדיו, הרשומים ללימודים בבית הספר הבינלאומי בבירה, וינדהוק. אלכסנדר רכש בקיץ בית מפואר בחצי מיליון דולר בפאתי וינדהוק.

אלכסנדר נאבק בבקשת הסגרה מנמיביה לארה"ב, והדיון הראשון בבקשת ההסגרה צפוי להתקיים בבית המשפט בנמיביה בסוף אפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully