וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: טושיבה משכה את מניות הטכנולוגיה בטוקיו לירידות בעקבות אזהרת הרווח; ירדה ב-4.2%

עפרה שלו

17.8.2001 / 10:25

ירידות נרשמו בטייוואן על רקע ציפיות כי נתונים שתפרסם היום הממשלה יראו כי הכלכלה לא צמחה ברבעון השני; חברות הטלקום גררו את הונג קונג לירידות

טושיבה ירדה ב-4.2% בעקבות אזהרת הרווח שפירסמה, ומשכה את הניקיי בטוקיו לירידה של 0.6%. בטייוואן ירד ה-TWSE ב-1% על רקע ציפיות כי נתונים שתפרסם היום הממשלה יראו כי הכלכלה לא צמחה ברבעון השני.

חטיבת המוליכים למחצה של טושיבה היפאנית - יצרנית השבבים העוסקת גם בייצור מוצרי אלקטרוניקה ביתיים, מחשבים, מערכות תקשורת ומצלמות - צפויה לדווח על הפסד תפעולי במחצית הראשונה של שנת הכספים המסתיימת ב-30 בספטמבר, לנוכח הירידה במחירי השבבים.

יצרנית שבבי הזיכרון הגדולה ביפאן מסרה כי היא אינה צפויה לעמוד בתחזית הרווח השנתי של 416 מיליון דולר עקב חולשת חטיבת המוליכים למחצה, וכי תשקול לבצע פיטורים של עובדים ביפאן.

טושיבה גרמה לירידת מניות של חברות יצוא נוספות: סוני ירדה ב-4.5%; NEC ירדה ב-2.8%; יצרנית הסלולר NTT דוקומו ירדה ב-1.8%.

צ'יינה מובייל ירדה ב-5.9% לשפל של 21 חודשים ומשכה את ההאנג סנג לירידה של 0.6%. מפעילת הסלולר ספגה הורדות תחזיות רווח מצד בתי השקעות, לאחר שדיווחה על רווח קטן מהצפוי במחצית הראשנה של השנה. צ'יינה יוניקום, חטיבה של מפעילת הטלקום השנייה בגולדה בסין, ירדה ב-4% לנוכח תחזיות כי תוצאותיה הכספיות, המתפרסמות בחודש הבא, יאכזבו. הבנק HSBC עלה ב-0.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully