וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמרו גייסה 14 מיליון דולר בהובלת גריילוק

גיא גרימלנד

8.1.2007 / 9:40

החברה פיתחה מערכת המשדרת תמונות של אנשים וחפצים הנמצאים מאחורי קירות



חברת הסטארט-אפ ההרצליינית קמרו (Camero) גייסה 14 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון האמריקאית גריילוק ומשקיעיה הנוכחיים וולדן, מוטורולה ונצ'רס, אלתא ברקלי ונצ'רס, וג'רוזלם גלובל ונצ'רס. עד כה ביצעה החברה גיוס סיד (גיוס ראשוני) בהיקף של 6.5 מיליון דולר. זו ההשקעה ה-11 בישראל של גריילוק ישראל, בראשות השותפים משה מור, יורם שניר וארז עופר. עד כה השקיעה גריילוק ביוניפיר, קלירפורסט, אילומינטור, רדבנד, סילקוונט (שנמכרה לברודקום), פורט אוטוריטי (שנמכרה לוובסנס), הייפרול, זנד, eSnips ואימפרבה.



לקמרו יש פיתוח טכנולוגי מעניין במיוחד. החברה מפתחת מערכת מכ"מ נישאת (800 Xaver), המשדרת - ממרחק של עד 20 מטרים - את תמונת האנשים והחפצים הנמצאים מאחורי קירות. התמונה המתקבלת היא תלת-ממדית, ודומה לזאת שמתקבלת מבדיקת אולטרה-סאונד תלת-ממדי. היא מושגת באמצעות טכנולוגיה רחבת סרט הנקראת Ultra Wide Band UWB)). הטכנולוגיה מאפשרת לקבל תמונה ברזולוציה גבוהה יחסית, וכך ניתן לדעת בזמן אמת מה קורה בחדר. הדמויות עצמן נראות בטשטוש מסוים.



קמרו החלה את דרכה בקרן ההון-סיכון ג'רוזלם גלובל על ידי צמד היזמים אמיר בארי ואהרון אהרון. בארי הוא יוצא מערכת הביטחון, ולשעבר מנכ"ל אינפיניון סאוואן. אהרון, המשמש מנכ"ל החברה, היה בכיר ביבמ, סמנכ"ל תפעול בצורן ומנכ"ל סיברידג'. החברה מייעדת את מוצריה לשוק ההום לנד סקיוריטי (ביטחון פנים), ויש לה מרכז פיתוח בהרצליה ומשרד בוירג'יניה, ארה"ב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully