וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה החורג של השופטת דותן לא התייצב למשפט וחויב לשלם כ-140 אלף שקל

ארנון בן-יאיר

8.1.2007 / 9:50

עופר דותן הגיש תצהירים בתיק בעודו שוהה בחו"ל, אך לא התייצב לדיון ולא שלח מיופה כוח מטעמו



בעידן של "מאכערים" ומקורבים, לפחות בבתי המשפט עדיין נזהרים ממתן הנחות לחברים. שופטת בית משפט השלום בתל אביב, נועה גרוסמן, חייבה בשבוע שעבר את בנה החורג של עמיתתה, השופטת המחוזית שרה דותן, לשלם כ-125 אלף שקל ועוד כ-14 אלף שקל הוצאות משפט ואגרה, לאחר שנמנע מלהתייצב לדיונים בתביעה שהוגשה נגדו, ואף לא מינה מיופה כוח מטעמו.



לטענת התובע, השחקן אורי ורדי, המיוצג על ידי עו"ד חיה לזר-נוטקין, הוא רכש מהנתבעים עופר ועוזיאל דותן 5% ממניות חברת מיקס שבבעלותם תמורת 120 אלף שקל. לטענת ורדי, על אף שהשניים נטלו את הסכום, הם לא העבירו לידיו את חלקו בחברה והוא לא נרשם כבעלים ברשם החברות. מאחר שנגד עוזיאל דותן ניתן צו לכינוס נכסים, החליטה גרוסמן על הקפאת ההליכים המשפטיים נגדו.



עופר דותן, המתגורר בארה"ב ועל תצהירים שהגיש בתיק חתם בפני קונסול ישראל בלוס אנג'לס, לא התייצב לדיון מבלי שקיבל היתר לכך, ואף לא שלח נציג או בא כוח מטעמו. הוא החליף כמה עורכי דין בתיק, ועורכת הדין שהתייצבה בשמו לדיון האחרון ואף הגישה את התצהירים מטעמו, הבהירה כי היא מייצגת אותו רק לאותו דיון, ולא הגיעה לדיון בשבוע שעבר.



בנסיבות אלה, קבעה השופטת גרוסמן כי היה על דותן להתייצב בעצמו לדיון, עליו הוא ידע. גרוסמן הורתה על מחיקת כתב ההגנה של דותן, וחייבה אותו לשלם את סכום התביעה בתוספת הצמדה וריבית, באגרה ובהוצאות משפט.(א 3054/05)


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully