וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל תיטע עץ על כל מחשב אישי שיימכר בעולם מתוצרתה

סוכנויות הידיעות

10.1.2007 / 10:24

לקוח יוכל לבחור בין תרומה של 2 דולר ברכישת מחשב נייד, או 6 דולר ברכישת מחשב שולחני

מייקל דל, מנכ"ל יצרנית המחשבים האישיים השנייה בגודלה בעולם, דל (סימול DELL), הציב אתגר לכלל תעשיית המחשבים לאמץ תוכניות מיחזור ללא תשלום עבור הלקוחות. דל הכריז כי החברה תיטע עץ על כל מחשב אישי מתוצרתה שיימכר, תחת פרויקט שיקרא "טע עץ עבורי".

"אני קורא לכל יצרניות המחשבים להצטרף אלי ולהציע תוכנית מיחזור ללא תשלום עבור כל לקוח בכל מדינה שאיתה מנהלים עסקים ללא יוצא מהכלל. זה הדבר הנכון לעשות עבור הלקוחות ועבור כדור הארץ", אמר דל בכנס CES בלאס וגאס. החברה קיבלה "דירוג ירוק" גבוה ממספר קבוצות סביבתיות, כולל גרינפיס.

ב-2004, דל החלה להציע מיחזור ללא תשלום עבור כל מחשב או מדפסת ישנים, בתנאי שהלקוח רכש מערכת דל חדשה. ביוני, השנה, עודכנה המדיניות כך שלקוחות יכולים למחזר את כל המדפסות, מחשבים או ציוד אלקטרוני אחר מתוצרת דל, ללא תנאי מוקדם של רכישת ציוד חדש. לגבי לקוחות שלא רכשו מערכת חדשה או שיש ברשותם ציוד ישן של דל, החברה מציעה לשלם 10 דולר עבור ציוד אלקטרוני אחר, בתנאי שמשקלו פחות מ-23 ק"ג.

תחת תנאי תוכנית "טע עץ עבורי", לקוח יוכל לבחור בין תרומה של 2 דולר ברכישה של מחשב נייד או 6 דולר ברכישה של מחשב שולחני. התרומות יעברו לקרנות הנוטעות עצים ברחבי העולם. העצים יינטעו באזורים אסורים לכריתה, כגון פארקים לאומיים ושמורות טבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully