וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחת שיניים ב-84 שקלים

איתמר סיידא

15.1.2007 / 12:48

חברת הקוסמטיקה דארפן תשווק את משחת השיניים דנבלאן אשר מסייעת בין השאר להלבנת שיניים ללא פגיעה בשן

"דארפן פריז" מותג הקוסמטיקה היוקרתי, המשווק בישראל על ידי קבוצת "לפידות", נכנס לתחום משחות השיניים ופותח קטגוריית פרימיום חדשה בשוק זה.

מדובר במשחת שיניים שתשווק תחת המותג "דנבלאן" ועלותה, לא פחות מ-84 שקלים. רק לשם השוואה, כיום מחירה של משחת השיניים הכי יוקרתית שתקנו לא יעלה בדר"כ מעל 30 שקלים (לא כולל משחות רפואיות).

לדברי המשווקים, משחת השיניים החדשה הינה מוצר קוסמטי המסייע בהעלמת כתמי קפה, טבק ותה בנוסף לתפקידים המוסרתיים של משחת שיניים - הגנה עם החניכיים ומניעת עששת.

אז מה עושה את המשחה כל כך יקרה? לדברי החברה, דנבלאן מעניקה פיתרון מתאים לאבן שן, כתמים ועששת, הודות לתמציות של פפאיה ואננס המסייעים במניעת היווצרות אבן דם וממיסים הצטברות הפרוטאין. המשחה מכילה מיקרו-גרגרים, אשר מסירים את כל שאריות הלכלוך, מבלי לשרוט את האמייל. בנוסף, סודיום מונו פלואור-פוספייט מחזק את האמייל.

בנוסף אומרים בחברה, משחת השיניים מעניקה טיפול מקיף, הודות לתמצית שמן השומר, אשר מקלה על הכאב ומשחררת גודש מחניכיים רגישות. משחת השיניים מעניקה הקלה לשיניים, הודות לתמצית שמן המנטה, בעלת סגולות אנטי בקטריאליות, מחטאת ומרעננת את הנשימה, ותמצית שמן הפטרוזיליה המטהרת ומעודדת את זרימת הדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully