וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס אשראי ללא עמלות

איתמר סיידא

16.1.2007 / 15:25

לאומי קארד משיקה 3 כרטיסי אשראי חדשים. כרטיס ללא עמלות, כרטיס אשראי נטען וכרטיס לאלפיון העליון

לאומי קארד, הודיעה היום במסיבת עיתונאים על השקת שלושה כרטיסי אשראי חדשים.

הכרטיס הראשון והחדשני ביותר הוא ויזה FREE. מדובר בכרטיס האשראי הראשון בישראל ללא עמלות בכלל.

בלאומי קארד הבטיחו כי לא יגבו עמלת דמי חבר, עמלת הגבלת אחריות, עמלת טיפול ועמלת תשלום נדחה. הכרטיס גם אינו כולל ההטבות הניתנות בד"כ למחזיקי כרטיס אשראי, ובהן נקודות, מבצעים, מועדונים, ביטוח וכרטיס חיוג חו"ל וכו'. את דפי הפירוט החודשיים ניתן לראות רק באתר האינטרנט של החברה, ללא תשלום. הלקוח ישלם אך ורק על פעילותיו בחו"ל.

לרגל השקת הכרטיס ערכה לאומי קארד סקר המלמד, כי יותר מ-50% מהישראלים חושבים כי אין תמורה הולמת לעמלות אותם הם משלמים בעבור כרטיס האשראי. עם זאת, 39% אינם יודעים אלו עמלות הם משלמים ו-62% אינם יודעים כמה עמלות הם משלמים. עוד עולה מהסקר, כי לפחות 50% נוהגים לנצל את מבצעי הנקודות, ההטבות וההנחות הניתנות באמצעות הכרטיסים. 40% מהנשאלים הביעו עניין בכרטיס אשר יהיה משולל עמלות והטבות. הסקר נערך באמצעות מדגם ייעוץ ומחקר בע"מ בקרב 500 ישראלים מעל גיל 18.

לדברי מנכ"ל לאומי קארד, אריה היילוייל, "בשנים האחרונות הוסיפנו אל מגוון ההטבות שלה מבצעים ממקודי לקוח בעל ערך גבוה, כמו "אחד + אחד" ברכישת ספר או ברכישת כרטיס קולנוע, 50 שקל מזומן ללא תנאים לקנייה ברשת אופנה, המרת נקודות משופרת למועדוני חברות תעופה, מבצעי נופש, טיסות ועוד אך יחד עם זאת אנו ערים ל"רעשים" בנוגע לעמלות".

אשראי נטען

הכרטיס השני שלאומי קארד משיקה הוא Cash card. זהו כרטיס אשראי ויזה בינ"ל, אשר נטען מראש באמצעות חיוב כרטיס אחר, מזומן או העברה מחשבון הבנק עד לסכום של 5,000 שקל. עלות הכרטיס הינה 10 שקלים בחודש בכפוף לשימוש ("לא השתמשת – לא שילמת").

לדברי היילוייל, הכרטיס נועד לכל אותן אוכלוסיות אשר אינן מחזיקות בכרטיס אשראי – 25% מהאוכלוסיה היהודית, וכ-40% מהאוכלוסיה הערבית, החרדית ודוברי הרוסית. בנוסף, "הכרטיס הנטען מספק פתרון גם לאלו אשר נמנעו משימוש בכרטיס מחשש לאיבוד שליטה על הוצאותיהם. הכרטיס אינו מאפשר חיובו מעבר לסכום הכסף בו הוא נטען" הוסיף היילוייל.

הנפקת הכרטיס תחל במהלך חודש מרץ וובלאומי קארד מעריכים כי עד סוף שנת 2007 יונפקו כ-20 אלף כרטיסים.

כרטיס לאלפיון העליון

הכרטיס השלישי והאחרון אשר ישווק ל-500 איש בלבד בעלי הון נזיל של מיליון דולר ומעלה הוא WORLD SIGNIA של מאסטרקרד.

ה-WS הונפק עד היום לכ-40,000 איש באירופה . הוא מציע מסגרת אשראי של מליון שקל, ביטוח מורחב בסך מליון דולר, שירותי סיוע משפטי ורפואי, פטור מעמלות המרה, כניסה חינם לטרקליני שדות תעופה ברחבי העולם, חברות במועדוני יוקרה בארץ והסעות VIP לנמל התעופה.

בנוסף מציע הכרטיס מגוון הטבות ושירותי קונסיירג' במשך 24/7, אשר אמורים לפנק כל אחד ממחזיקיו ולהשיג בעבורו דברים אשר לא היה יכול או היה מתקשה להשיג בלעדיו. עלות הכרטיס השנתית עומדת על 1,000 דולר והוא אמור להתחרות בכרטיס סנטוריון שאמריקן אקספרס הוציאה לפני מספר שבועות ועלות דמי החבר שם הוא 2,000 דולר בשנה - עדיין כסף קטן לקהל היעד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully